سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۹ دی یادآور بصیرت و تجدید میثاق امت با ولایت است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: حماسه «۹ دی» یادآور بصیرت و تجدید میثاق امت با ولایت است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حسین مظفر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز در اجتماع اهالی شهرستان اردبیل در گرامیداشت حماسه «۹ دی» که در مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد، با بیان اینکه ولایتمداری و بصیرت رمز ماندگاری انقلاب اسلامی است، گفت: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بارها و بارها اقشار مردم را به پشتیبانی از ولایت فقیه دعوت کردند تا به واسطه این مهم دفع خدعه‌های دشمنان امکان پذیر شود.

او با بیان اینکه «۹ دی» یادآور بصیرت و تجدید میثاق امت با ولایت است، افزود: باید در تمامی شرایط آماده مقاومت در برابر هجمه‌های متعدد دشمنان باشیم و لازمه موفقیت در این خصوص برخورداری از بصیرت کافی است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام حماسه بزرگ مردمی «۹ دی» را تمام کننده حجت بر دوستان و دشمنان انقلاب دانست و گفت: افراد بی بصیرت در تمامی ابعاد محکوم هستند.

مظفر ادامه داد: ملت بزرگ و فهیم ایران اسلامی در لبیک به منویات مقام معظم رهبری و خلق حماسه بزرگ «۹ دی» با حفاظت و حراست از آرمان‌های اصیل انقلاب بار دیگر وفاداری و احساس مسئولیت خود را در قبال عزت و استقلال کشور نشان دادند.

او به یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: مطمئناً اقشار مختلف مردم بار دیگر با حضور پرشور و منسجم خود در پای صندوق‌های رأی و انتخاب افراد شایسته فتنه دشمنان را خنثی کرده و آینده کشور را تضمین خواهند کرد.

انتهای پیام/ع

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.