سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نهم دی ،روز بصیرت و میثاق با ولایت است

رئیس عقیدتی سیاسی دفتر فرماندهی معظم کل قوا گفت:حماسه نهم دی ماه روز پیوند ناگسستنی مردم با رهبری بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، حجت الاسلام علی سعیدی ،رئیس عقیدتی سیاسی دفتر فرماندهی معظم کل قوا درمراسم راهپیمایی نهم دی در مصلی کرج گفت: فتنه ۸۸ بسیار گسترده‌ و پیچیده‌تر از گذشته بود اما حضور مردم در صحنه و صلابت رهبری ،فتنه‌ها را خنثی کرده است.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا افزود: فتنه ۸۸ نه اولین بود نه آخرین و  جوامع اسلامی در طول تاریخ با فتنه‌های زیادی رو به رو بوده‌اند، داستان مسجد ضرار، داستان پیراهن عثمان، قرآن بر سر نیزه کردن و جریان خوارج از آن جمله است.

حجت الاسلام سعیدی گفت:اگر  از این فتنه جلوگیری نمی‌شد انقلاب با چالش‌های زیادی مواجه می‌شد. دو عامل در خنثی کردن فتنه ۸۸ مؤثر بود، نخست نقش رهبری و دوم بصیرت، آگاهی و فهم مردم از موقعیت زمانی بود.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در ادامه  به دهه دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: در سال ۷۸ ما با قائله ۱۸ تیر رو به رو بودیم، جریانی به نام کوی دانشگاه و بهانه کوی دانشگاه قائله‌ای را درست کردند که باز مردم با بصیرت حماسه ۲۳ تیر ۸۷ را خلق کردند.

او افزود:۹ دی ۸۸ یوم الله دیگری است که ملت ایران در آن درخشید و ماندگار شد و تاریخی جدیدی را با قیام ملی و عاشورایی خود ساخت.

امنتها پیام.خ/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.