سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تامین زیرساخت‌های مخابراتی شهرک‌های صنعتی مازندران در راستای رونق صنعت

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: تأمین زیرساخت‌های مخابراتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، در رونق و رشد تولید و صنعت موثر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سید مصطفی موسوی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران در نشست مشترک با مدیر عامل شرکت مخابرات استان گفت: مخابرات بعنوان یکی از نیاز‌های واحد‌های تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان محسوب می‌شود که کاربرد‌های زیادی دارد.

او با اشاره به اینکه تمام شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به مخابرات متصل می‌باشند افزود: ۸ شهرک صنعتی تاکنون با هزینه ۲۸۰۰۰ میلیون ریال به فیبرنوری مجهز شده اند.

موسوی گفت: امیدواریم با همکاری و تعامل مناسبی که در گذشته با مخابرات داشته‌ایم گام مهم و مؤثری در راستای مرتفع نمودن مشکلات واحد‌های تولیدی و صنعتی برداریم.

او تشکیل کارگروه مشترک شرکت شهرک‌های صنعتی و مخابرات استان را یکی از موارد مهم در برطرف نمودن موانع مخابراتی شهرک‌ها دانست و افزود: با برآورد هزینه اجرایی پروژه‌های فیبرنوری به تفکیک شهرک‌ها و اولویت بندی، می‌توانیم به راهکار مناسب برای اجرای آن دست یابیم.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان نیز در این جلسه گفت: پتانسیل فنی و مشاوره‌ای در مخابرات استان، در حوزه معاونت شبکه وجود دارد و با توجه به محدودیت منابع، پروژه‌های مخابراتی اجرایی می‌شوند.

اصغرپور با اشاره به اجرای شبکه فیبرنوری در شهرک صنعتی جویبار افزود: رضایتمندی واحد‌های تولیدی و دستیابی به شاخص‌های سازمانی، از اولویت‌های شرکت مخابرات استان است.

او گفت: هدف ما کمک به صنعت و اشتغال استان است و با ایجاد یک واحد تولیدی، زمینه اشتغال جوانان جویای کار فراهم می‌شود.

در این جلسه مقرر شد با تشکیل کمیته بررسی موانع و مشکلات مخابراتی، پروژه شبکه فیبرنوری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی، با تعیین اولویت اجرایی شود.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.