سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلی ایمان دینی و حضور مردم در قیام نهم دی

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کشور در اجتماع مردمی بزرگداشت ۹ دی در بندرعباس گفت: به فرموده رهبر انقلاب اسلامی ایمان دینی و حضور مردم در قیام نهم دی متجلی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،حجت الاسلام علیرضا ادیانی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کشور در اجتماع مردمی بزرگداشت ۹ دی در بندرعباس گفت: به فرموده رهبر انقلاب اسلامی ایمان دینی و حضور مردم در قیام نهم دی متجلی شد.

حجت الاسلام ادیانی افزود: انقلاب اسلامی یک نه بزرگ به استکبار و استبداد است و علت کینه توزی دشمنان ماهیت استکبار ستیزی انقلاب است.

اوبا اشاره به اینکه نهم دی نقطه عطف در تاریخ انقلاب اسلامی است گفت: نهم دی پیروزی ملت ایران بر تهاجم سیاسی بود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کشور با اشاره به شکست هیمنه دشمن با پیروزی انقلاب اسلامی گفت:دشمن در جنگ تحمیلی و تهاجم فرهنگی نیز شکست خورد.

حجت الاسلام ادیانی افزود: دشمن از طریق صندوق رای و با ادعای تقلب در انتخابات سال ۸۸ در پی انقلاب مخملی بود.

او گفت: باحضور نهاد‌های نظارتی مختلف و مردم در فرایند برگزاری انتخابات امکان ده میلیون تقلب وجود ندارد.

حجت الاسلام ادیانی گفت: آسیب فتنه سال ۸۸ از جنگ تحمیلی کمتر نبود و مقدمات تحریم‌های هوشمند را فراهم کرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران افزود: درس نهم دی این است که فتنه دشمن پایان ندارد.

حجت الاسلام علیرضا ادیانی گفت:مردم با بصیرت دین خود را به انقلاب و اسلام ادا کردند و مسئولان باید باهمه توان مشکلات معیشتی مردم را رفع کنند.

او افزود:علاج مشکلات کشور سازش با غرب نیست.

حجت الاسلام ادیانی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت:مردم به نامزد‌هایی رای دهند که به قدرت به چشم طمع ننگرند.

او افزود: مردم با انتخاب نمایندگان انقلابی که بتوانند بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را پیش ببرند و زمینه تمدن نوین اسلامی را فراهم کنند رای دهند.

در پایان اجتماع مردمی بزرگداشت ۹ دی در بندرعباس قطع نامه‌ای در پنج بند قرائت شد.

در بخشی از این بیانیه آمده است لازمه غلبه بر جنگ همه جانبه دشمن در مقطع حساس کنونی و توطئه شیطانی آمریکای جهانخوار برای بی ثبات کردن جبهه مقاومت، تقویت روحیه استکبار ستیزی، هوشیاری، بیش از بیش از ملت و پرهیز احزاب، گروه‌ها و مسئولان کشور از دلبستن به بیگانگان و نگاه به بیرون و ضروت اتکا به توانمندی‌های داخلی و تحقق عملی اقتصاد مقاومتی ضروری است.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.