سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون حقوقی وزیر اقتصاد خبرداد؛

جلب یک ونیم میلیارد دلار سرمایه گذاری خارجی در استان مرکزی

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر امور اقتصاد از جلب یک ونیم میلیارد دلار سرمایه گذاری خارجی در استان مرکزی خبر داد.

جلیلی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت امور اقتصاد و دارایی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: استان مرکزی در ۹ ماهه اول امسال در حوزه سرمایه‌گذاری خارجی وضعیت خوبی داشته به طوری که تا کنون یک و نیم میلیارد دلار سرمایه گذاری خارجی در استان جلب شده است که نشان از تلاش مدیران این حوزه برای توسعه اقتصادی استان است.

جلیلی افزود: استان مرکزی در حوزه درآمد‌ها هم در ۹ ماهه سال ۹۸ وضعیت خوبی دارد و امیدواریم این شرایط تا پایان سال هم ادامه داشته باشد و شاهد رشد اقتصادی در استان مرکزی باشیم.

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر امور اقتصاد و دارایی بیان کرد: توسعه اقتصادی استان مرکزی نیازمند توجه به زیرساخت‌ها در این حوزه است که امیدواریم با حمایت وزارتخانه شاهد باشیم در حوزه تولید و اقتصاد به روند روبه رشد خود ادامه دهد.

او با اشاره به اینکه استان مرکزی در پرداخت خسارت‌ها عملکرد خوبی داشته به وضعیت بانک‌ها هم اشاره کرد و گفت: برخی بانک‌های خصوصی در استان مرکزی با مشکلات مواجه اند که امیدوارم با برنامه‌ریزی که در آینده صورت می‌گیرد این مشکلات هر چه زودتر برطرف شود.

جلیلی در پایان گفت: شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های اقتصادی استان مرکزی هم تاکنون عملکرد خوبی داشتند و امیدواریم با انسجام بیشتر این شورا شاهد پیشرفت در این حوزه در استان مرکزی باشیم.

جلسه شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان مرکزی با حضور معاون حقوقی و امور مجلس وزیر اقتصاد در اراک تشکیل شد.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.