سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ناظمی در گفت‌وگو با باشاه خبرنگاران جوان:

در سال ۸۸ استکبار جهانی، شیرینی یک رقابت سالم را بر مردم تلخ کرد

وزیر تعاون دولت نهم گفت: استکبار جهانی در سال ۸۸ توانست شیرینی یک رقابت پرشور انتخاباتی را در کام مردم تلخ کند.

محمد ناظمی وزیر تعاون دولت نهم و دبیرکل جامعه اسلامی مدیران در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حماسه نهم دی‌ماه گفت: استکبار جهانی در سال ۸۸ توانست به کمک گروهی از سیاسیون فریب خورده، شیرینی یک رقابت پرشور انتخاباتی را در کام مردم تلخ و به منافع ملی صدمه بزند.

او ادامه داد: ماه‌ها گذشت تا غبار‌ها کنار برود و حق از باطل برای همگان نمایان شود تا در یک صحنه تماشایی، حماسه یوم الله ۹ دی پدید آید و آبی بر آتش فتنه‌ای بزرگ شود.

ناظمی افزود:حال ده سال از آن وقایع گذشته و در یک همزمانی معنا دار جمهوری اسلامی ایران در حال برگزاری یک رزمایش مشترک با دو کشور چین و روسیه در اقیانوس هند قرار دارد و بزرگداشت شکست فتنه آمریکایی را جشن می‌گیرد. این در حالی است که ایالات متحد آمریکا شکست‌های متعددی در عرصه‌های بین المللی تجربه کرده و دولت این کشور در داخل با بحران مشروعیت روبروست.

وزیر تعاون دولت نهم تاکید کرد: اما در مقابل اقتصاد ایران با وجود تمام کارشکنی‌های داخلی و خارجی در مسیر جدا شدن از نفت قرار گرفته و شرکت‌های دانش بنیان و صنایع در حال آماده سازی برای شروع یک شکوفایی بزرگ اقتصادی قرار گرفته اند. در بسیاری از حوزه‌ها تحریم‌ها به فرصت تبدیل شده است. البته هنوز بخش‌هایی از کشور در مقابل این اصلاحات مقاومت می‌کنند که باید دست از لجاجت بردارند، به طور مثال نظام بودجه ریزی کشور در مسیر منتهی به منافع ملت ایران حرکت نمی‌کند.

فعال اصولگرا بیان کرد: البته آینده روشن است؛ با تحول در مدیریت اجرایی کشور آخرین نقشه دشمن که شکست اقتصاد ایران است نیز برای همیشه به تاریخ خواهد پیوست.

ناظمی خاطر نشان کرد: وقایع سال ۸۸ در واقع فتنه بسیار بزرگی بود که شاید هنوز تمام ابعاد آن برای مردم بازگو نشده باشد. این وظیفه رسانه‌های عمومی کشور است که به چنین رویداد‌هایی به صورت عمیق بپردازند.

او در پایان با اشاره به حضور میلیونی مردم تاکید کرد: حضور میلیونی مردم برای حفاظت از کیان نظام و انقلاب بعد از اتفاقات تلخی که مشابه آن را در حوادث اخیر هم شاهد بودیم اتفاق بسیار بزرگی است. عظمت این اتفاق زمانی برجسته می‌شود که این حضور منجر به شکست توطئه‌های وسیعی شد. در واقع اگر در سال ۱۳۳۲ کودتای آمریکایی در ایران پیروز شد در مقابل در سال ۸۸ مردم اجازه ندادند اهداف دشمنان محقق شود و این به خودی خود جای تبیین دارد که رسانه‌ها باید در این راستا برنامه ریزی و اقدام کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.