سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشاور عالی نظامی فرماندهی معظم کل قوا:

فتنه گران، وزنه سیاسی کشور را پایین آوردند

مشاور عالی نظامی فرماندهی معظم کل قوا در آبیک گفت: فتنه گران، وزنه سیاسی کشور را در برابر سایر کشور‌ها و حتی مقابل دشمنان، پایین آوردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سرلشکر صفوی مشاور عالی نظامی فرماندهی معظم کل قوا در مراسم پاسداشت حماسه ۹ دی در پادگان شهدای جوادنیای آبیک با بیان اینکه فتنه گران، وزنه سیاسی کشور را پایین آوردند گفت: این افراد، منافع شخصی را بر منافع و امنیت ملی ترجیح داد وعامدانه و با آگاهی کامل، امنیت ملی را خدشه دار کردند، به صورتی که کشور و نظام، در موقعیت خطرناک امنیتی قرار گرفت.

او افزود: فتنه گران، باعث کشته شدن افراد و وارد آمدن خسارت مالی به مردم شدند که باید جوابگوی خسارت‌های مالی و جانی وارد شده به مردم باشند.

سرلشکر صفوی افزود: فتنه‌های سال‌های ۸۸، ۹۶ و ۹۸ با پشتیبانی کامل دشمنان نظام، به ویژه آمریکا با هدف ساقط کردن نظام سیاسی کشورمان برنامه ریزی شده بود و همه شاهدیم که این فتنه‌ها چه خسارت‌های سنگین مالی و جانی به مردم وارد کرد.

مشاور نظامی فرمانده کل قوا خاطرنشان کرد: دولت‌ها و حکومت‌ها در برخورد با این جریان‌های قانون شکن، به شدت برخورد می‌کنند، اما جمهوری اسلامی با ملاطفت با این عناصر برخورد کرد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.