سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بوشهر، میزبان اجلاسیه شهدای رسانه جنوب کشور

اجلاسیه شهدای رسانه جنوب کشور شنبه آینده در بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالله نجفی رئیس سازمان بسیج رسانه استان بوشهر گفت: اجلاسیه شهدای رسانه جنوب کشور با عنوان «مرد زمانه» شنبه ۱۴ دی به میزبانی بوشهر برگزار می‎شود.

عبدالله نجفی افزود: برگزاری این اجلاسیه که هم راستا با کنگره سرداران و ۲۱۲۱ شهید استان بوشهر شده، فرصتی برای تجلیل و ارج گذاری به مقام شامخ شهدای عرصه رسانه است.

او با اشاره به نقش آفرینی فعالان عرصه رسانه در میدان‌های گوناگون، عنوان کرد: شهدای رسانه با ثبت ارزش‌های دفاع مقدس حق بزرگی بر گردن آیندگان دارند، که مهمترین اسناد بر جای مانده از سال‌های حماسه و ایثار مرهون ایثار و از خودگذشتگی جوانان شهید عرصه رسانه است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان بوشهر بیان کرد: نقش آفرینی فعالان رسانه در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و همه سال‌های پس از آن و به خصوص انعکاس رشادت‌های مدافعان حرم قابل اغماض نیست و شاید اگر این نقش ماندگار فعالان رسانه در جریان این رخداد‌ها نبود امروز از دوران تاریخی و طلایی گذشته یاد و خاطره‏‌های ماندگاری ثبت نشده بود.

نجفی گفت: بسیج رسانه‎‏ در رویدادی منطقه‎ای با همکاری صدا و سیمای مرکز بوشهر، در صدد بزرگداشت شهدای رسانه‎ای جنوب کشور برآمده است و این مراسم با حضور چهره‎‏های شاخصی همچون مسعود بصیری رئیس سازمان بسیج رسانه، بیژن نوباوه وطن، خبرنگار ایثارگر و عکاس دفاع مقدس و نماینده دوره هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی ساعت ۹ صبح شنبه ۱۴ دی در حسینیه عاشقان ثارالله شهر بوشهر برگزار می‏‌شود.

او، با دعوت از خانواده رسانه استان برای حضور و مشارکت در این اجلاسیه، بیان کرد: در این اجلاسیه از خانواده‌های شهیدان غلامرضا رهبر شهید شاخص استان خوزستان، یوسف دقت شهید شاخص استان هرمزگان، رسول مصطفایی شهید شاخص استان فارس، خداعفو عبدیانی شهید شاخص استان کهگیلویه و بویر احمد و شهیدان داریوش شاهینی، ارسلان فهیمی، یحیی خلیلی، ابراهیم بهزادی و محمود رفیعی نجات از استان بوشهر تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.