سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقوا اولین شرط لازم برای انتخاب کاندیدهای نمایندگان مجلس

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام رضا(ع) قوچان گفت: تقوا اولین شرط لازم برای کاندیداهای نمایندگان مجلس شورای اسلامی است و باید در چارچوب این قوانین اقدام نمایند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت‌ الاسلام برهان باقری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه  در سپاه امام رضا (ع) قوچان گفت: تقوا اولین شرط لازم برای کاندیدا‌های نمایندگان مجلس شورای اسلامی است و باید در چارچوب این قوانین اقدام نمایند، زیرا مجلس با توجه به بیانات مقام معظم رهبری اولین گام اساسی در خصوص اجرایی شدن گام دوم انقلاب است.

او با ابراز خرسندی از عملکرد‌های سالیان قبل مردم و مسئولین ادامه داد: مردم با داشتن بصیرت با همراهی مسئولین در خنثی کردن فتنه‌ها حضور موثر‌ی داشته اند و حال نیز باید در عرصه انتخابات پرشورتر حضور یابند و با انتخاب درست نمایندگانی به مجلس بفرستند که توانایی پیگیری و جلب مشکلات مردم را داشته باشند، چراکه این به نفع مردم است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) قوچان  مجلس کارآمد و ناکارآمد نتیجه عملکرد انتخاب مردم دانست و افزود: مجلس با بهره گیری از قدرت نظارتی خود نسبت به همه نهاد‌ها می‌تواند گره‌گشای بسیاری از مشکلات مردم باشد.

حجت الاسلام باقری با اشاره به اهمیت انتخاب نماینده اصلح، افزود: رأی دادن براساس تمایلات و نداشتن شناخت کافی از نمایندگان مجلس مشکلات را به صورت کلی حل نخواهد کرد و نیز مشکلات را در کشور پیچیده‌تر خواهد کرد.

او با اشاره دسیسه‌های سال های قبل و فتنه انگیزی دشمنان ابراز تاسف نمود و تصریح کرد: انتخاب نمایندگان اصلح جوان و انقلابی می‌تواند اقدامی موثر در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) قوچان گفت: نمایندگان باید در مجلس با داشتن بصیرت و دانش، مصوباتی را تصویب نمایند که راهگشای مشکلات مردم باشد، زیرا نمایندگان مجلس مدافعان حقوق مردم هستند.

او با اشاره به اهمیت حماسه نهم دی ادامه داد: مردم در این روز ولایتمداری خود را به جهانیان نشان می‌دهند و ثابت خواهند کردند همراه و همگام با آرمان‌های انقلاب و رهبری خواهند بود.

انتهای پیام//ن. غ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.