سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو شورای شیراز:

سامانه مدیریت املاک شیراز گامی برای شفاف‌سازی است

عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: راه‌اندازی سامانه مدیریت املاک و مستغلات شهرداری شیراز گامی در مسیر شفاف‌سازی فعالیت‌ها به شمار می‌رود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سینا بنی‌زمانی در جلسه کمیسیون برنامه و بودجه، امور حقوقی و املاک شورای اسلامی شهر شیراز، گفت: سامانه مدیریت املاک و مستغلات شهرداری شیراز با چند هدف عمده نظیر مدیریت هوشمند اطلاعات مکان به عنوان مرجعی برای املاک شهرداری شیراز ایجاد شده است.

او افزود: جلوگیری از فروش یا خرید املاک شهرداری بیش از یک‌بار، مدیریت بهینه بودجه تملک‌ها در طرح‌های عمرانی بر اساس محدوده مصوب طرح‌های عمرانی، تعیین مساحت و قیمت پلاک‌های واقع در طرح و همچنین مکان-مرجع کردن تمام پرونده‌های املاک شهرداری از طریق کد نوسازی بر روی نقشه شهر شیراز، از مزایای این سامانه است.

بنی زمانی در تشریح عملکرد این سامانه، گفت: سامانه مدیریت املاک، یکی از زیرسیستم‌های سامانه یکپارچه شهرسازی شیراز است و دستاورد مهمی برای رسیدن به هدف حفظ، صیانت و شناسایی املاک و مستغلات شهرداری به حساب می‌آید.

این عضو شورای شهر شیراز گفت: این سامانه در راستای شفاف سازی اطلاعات مکانی و توصیفی املاک شهرداری از طریق ثبت کلیه توافق‌نامه‌های املاک شهرداری راه‌اندازی شده است.

بنی زمانی وعده داد: در صورت تکمیل پایگاه اطلاعاتی، این سامانه ابزار کارآمدی برای مدیران و کارشناسان شهرداری خواهد بود تا از طریق آن تمام موارد مربوط به فروش، تهاتر، تعویض و ... قابل مشاهده و گزارش‌گیری باشد و از ماحصل این گزارش‌ها، برای تصمیم‌گیری‌های سازنده و بهینه در راستای مدیریت شهری استفاده شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.