سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار سمنان خبرداد؛

دلخوری سرمایه‌گذاران استان سمنان از بروکراسی موجود در نظام بانکی

آشناگر با تأکید بر دلخوری سرمایه‌گذاران استان از بروکراسی موجود در نظام بانکی کشور، گفت: باید شرایط را برای سرمایه‌گذاران تسهیل کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی‌رضا آشناگر استاندار سمنان ضمن بیان اینکه دلخوری سرمایه‌گذاران از بروکراسی موجود در نظام بانکی کشور پدیده‌ای جدی است که باید به آن پرداخت، گفت: باید بانک‌های صاحب‌نام برای تسهیل شرایط نزد سرمایه‌گذاران پیشگام شوند.

او افزود: برخی از بانک‌های سطح استان توانسته‌اند تعهدات خود را به‌طور ۱۰۰ درصدی ایفا کنند و انتظار از دیگر بانک‌ها این است که شرایط را برای سرمایه‌گذاران تسهیل کنند.

استاندار سمنان بابیان اینکه اقبال مناسبی از سوی صاحبان سرمایه به فعالیت در این استان وجود دارد، تأکید کرد: نزدیکی به پایتخت و غنای فراوان در بخش‌های مختلفی، چون ظرفیت‌های گردشگری، معدن، توسعه کشاورزی و صادرات و … دارد.

آشناگر با بیان اینکه درست است که کشاورزی استان سمنان سهم کمی از تولید در کل کشور را دارد، اما ارزش افزوده و گردش مالی فراوانی را در این بخش به خود اختصاص داده است، بیان داشت: نقش بانک‌ها در جذب تسهیلات و پرداخت آن به سرمایه گذاران و متقاضیان مهم است.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.