سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح‌های مصوب سفر معاون رییس‌جمهوری به چهارمحال‌وبختیاری پیگیری شود

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: طرح‌های مصوب سفر معاون رییس‌جمهوری به این استان باید جدی‌تر دنبال شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی شهریارپور رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی گفت: مجریان طرح‌های مصوب سفر معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به این استان باید در اجرای مصوبات جدی‌تر فعالیت کنند و پیگیر روند اجرایی این طرح‌ها باشند.

او اضافه کرد: در سفر ۳۱ مرداد سال‌جاری محمدباقر نوبخت به این استان، تکمیل و بهره‌برداری از ۱۴ طرح در قالب اقتصاد مقاومتی برای توسعه این استان در دستورکار قرار گرفت.

شهریارپور افزود: حجم عملیات و پیشرفت فیزیکی این طرح‌ها تا پایان آذرماه سال‌جاری قابل توجه و مورد قبول است.

او اضافه کرد: صندوق ضمانت تاکنون به وظیفه خود در ازای اجرای طرح ملی تولید پوشاک در این استان عمل نکرده است.

شهریارپور یادآور شد: در همین راستا سرمایه‌گذاران ملی این طرح بزرگ در چهارمحال و بختیاری نیز دیگر عزم گذشته را ندارند.

او اظهار داشت: سرمایه‌گذار استانی این طرح نیز که قرار بود برابر ۵۰ درصد اعتبار صندوق ضمانت آورده داشته باشد، هنوز این اقدام را انجام نداده است.

تهمتن عبداللهی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: دستگاه‌های اجرایی استان با همکاری بانک‌های عامل برای پرداخت بدهی‌های خود در سال گذشته یک‌هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال اسناد خزانه اسلامی جذب کردند.

او اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی، شهرداری‌ها، بانک‌های عامل و بیمه‌های چهارمحال و بختیاری برای پرداخت بدهی و دریافت طلب دولتی می‌توانند از اسناد خزانه اسلامی در سال‌جاری بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.