سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یک نماینده مجلس:

دیوان محاسبات نحوه پرداخت «یارانه معیشتی» را بررسی کند

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار داریم دیوان محاسبات به نحوه اجرای طرح «یارانه معیشتی» ورود کرده و ابعاد آن را بررسی کند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، علی‌اکبر کریمی ضمن انتقاد از اجرای طرح «یارانه معیشتی»، گفت: پیرو درخواست، پیگیری‌های دیوان محاسبات درباره این طرح همچنان ادامه دارد.

وی تصریح کرد: انتظار داریم دیوان محاسبات به نحوه اجرای طرح «یارانه معیشتی» ورود کرده و ابعاد آن را بررسی و مشخص کند منابع حاصل از اجرای طرح مدیریت مصرف بنزین، چه میزان بوده و با چه سازوکاری به حساب افراد واریز شده است.

کریمی بیان داشت: ضرورت دارد لیست افراد واجد شرایط دریافت طرح «یارانه معیشتی» و مکانیزیم‌های محرومیت افراد از این منابع، توضیح داده شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در حال حاضر افراد زیادی به دفاتر ما مراجعه می‌کنند که به حق مستحق دریافت این یارانه هستند، اما عنوان می‌کنند که نتوانسته‌اند آن را دریافت کنند، با این حال هنوز هیچ پاسخی هم به این افراد از سوی دولت، سازمان هدفمندی یارانه‌ها و وزارت رفاه داده نمی‌شود.

منبع: میزان

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۱۱ ۱۱ دی ۱۳۹۸
بنده مستاجر و با دریافتی حقوق یک و نیم میلیون تومان شامل این طرح نشدم به دلیل اینکه بنده حسابدار و تنخواه شرکت مسافرتی که تراکنش های بالا ولی سودها نسبت به تراکنش بسیار ناچیز است ... ""باشگاه خبرنگاران خواهشا برای تنخواه ها و حسابدارها گزارشی گرفته شود چون بی عدالتی غوغا می کنه ... "" کسی که سه خانه داشته باشد و یک حقوق پنج میلیون تومانی مشمول می شود ولی بنده خیر !!!! ملاک حساب بسیار است اون هم از نوع تراکنش امروز بگذار و فردا بردار میشه درآمد از نظر اون ها !!!! خانه ها و ملک ها یعنی کشک .....