سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرهنگ بخشنده خبر داد؛

۳ سوداگر مرگ با ۱۰۴ کیلو انواع مواد مخدر دستگیر شدند

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر از دستگیری ۳ سوداگر مرگ و کشف ۱۰۴ کیلو انواع مواد مخدر از متهمان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر بیان داشت: با دریافت شکایت‌های مردمی مبنی بر این که تعدادی افراد در محدوده محل سکونتشان تردد‌های مشکوکی دارند، تیمی از ماموران معاونت عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت بررسی موضوع را بر عهده گرفتند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی مشخص شد که فردی با همکاری ۲ همدستش در محدوده شرق تهران مشغول به خرده فروش مواد مخدر می‌باشد، بیان داشت: در ادامه تحقیقات پلیسی ماموران موفق شدند مخفیگاه متهمان را در محدوده‌های تهرانپارس و مینی سیتی شناسایی کنند.

وی تصریح کرد: نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گفت و دستور دستگیری متهمان و بررسی از مخفیگاه آنان اخذ شد.

این مقام انتظامی عنوان کرد: شامگاه روز گذشته هر ۳ متهم در عملیات‌های هماهنگ و هم زمان دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان در مجموع ۱۰۴ کیلو انواع مواد مخدر شامل:۷۶ کیلو تریاک، ۲۶ کیلوحشیش، ۲ کیلو شیشه، ۹ گرم کوکایین و تعداد ۲۳۰ عدد پایپ از آلات مصرف شیشه، کشف شد.

سرهنگ بخشنده در پایان خاطر نشان کرد: با دستگیری متهمان و انتقال متهمان به همراه مواد مخدر کشف شده، هر سه متهم بری سیرمراحل قانونی در اختیار مقام قضائی قرار گرفتند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار جنایی ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.