سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مراسم حماسه ۹ دی با شعار ولایتمداری، بصیرت و دفع فتنه‌ها در اصفهان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان از برگزاری مراسم ویژه حماسه ۹ دی در اصفهان با شعار« ولایتمداری، بصیرت و دفع فتنه‌ها» خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد علی احمدی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به برنامه‌های حماسه ۹ دی اظهار داشت: برنامه‌ها حول محور «تبیین» در بیش از ۱۵۰ مسجد و با استفاده از ظرفیت‌های مختلف مانند مدارس و دانشگاه‌ها، مراکز فرهنگی، ادارات و استفاده از ظرفیت تشکل‌های مردمی در بزرگداشت ۹ دی به کار گرفته شده است.

او افزود: تولیدات محتوایی مناسبی هم در اختیار تریبون‌داران و روحانیون قرار گرفته و شب و روز و بعداز ظهر ۹ دی در سطح استان برنامه‌هایی اجرا می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به شعار محوری «ولایتمداری، بصیرت و دفع فتنه‌ها» به مناسبت بزرگداشت ۹ دی امسال، تصریح کرد: مراسم ویژه تجمع مردم در میدان انقلاب اسلامی اصفهان ساعت ۹:۳۰ صبح و با سخنرانی حشمت الله قنبری از اساتید دانشگاه و پژوهشگر تاریخ اسلام برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه ۹ دی به عنوان بزرگداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و تبری و تولی تبیین شده است، افزود: تولی مردم نسبت به اسلام و اهل بیت (ع) و نسبت به رهبری و همچنین تبری نسبت به دشمنان داخلی و خارجی، ساختار شکنی، امیدوار کردن دشمن و اشرافیگری از جمله ویژگی‌های حماسه ۹ دی است.

احمدی یادآور شد: نقش مردم از تبعیت از رهبری آشکار و علنی است که توسط همین امر قطعا دشمنان سرکوب می‌شوند، بنابراین نقش بی بدیل رهبر معظم انقلاب عنصر مهمی است که سبب شکست فتنه شد و فتنه‌های بعد از ۸۸ ریشه در همین فتنه دارد و البته امنیت کشور بر پایه مردم و تبعیت از رهبری استوار شده است.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.