سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در استان اردبیل

فرمانده مرزبانی استان اردبیل از کشف ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در استان اردبیل خبر داد.

سید شاهین اسمعلی، فرمانده مرزبانی استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته با تلاش مرزبانان استان اردبیل، نیرو‌های امنیتی و اطلاعاتی یک قاچاقچی مواد مخدر در مرز شهرستان گرمی دستگیر و یک دستگاه خودرو توقیف شد و از این قاچاقچی مقدار ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

او بیان کرد: قاچاقچی مواد مخدر بعد از دستگیری به مراجع قضائی معرفی شد تا پرونده این قاچاقچی تشکیل و رسیدگی توسط دستگاه‌های مربوطه انجام شود.

فرمانده مرزبانی استان اردبیل از برخورد جدی مرزبانی استان اردبیل با قاچاقچیان مواد مخدر خبر داد و افزود: در این زمینه اقتدار همه‌جانبه وجود دارد و با قاچاقچیان با جدیت برخورد می‌شود.

اسمعلی تصریح کرد: با توجه به این که استان اردبیل از استان‌های مرزی کشور است در این زمینه مرزبانان شبانه‌روز برای حفاظت از مرز کشورمان تلاش می‌کنند و در این رسالت خطیر از هیچ تلاشی دریغ نمی‌شود.

او بیان کرد: مرزبانان استان اردبیل در جای جای مرز استان مستقر شده‌اند و از مرز و بوم کشورمان دفاع می‌کنند چرا که این امر برای آن‌ها بسیار مهم است.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.