سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح نمایندگی خبرگزاری حوزه در قزوین

نمایندگی خبرگزاری حوزه در استان قزوین در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام والمسلمین حسینی کوهساری معاون ارتباطات و بین الملل حوزه‌های علمیه کشور در آیین افتتاح خبرگزاری حوزه استان قزوین گفت: افتتاح خبرگزاری حوزه نقطه عطفی در جهت تشریح و انعکاس ظرفیت عظیم علمی و معرفتی حوزه‌های علمیه استان قزوین است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی کوهساری افزود: در گام دوم انقلاب اسلامی هستیم و بیانیه گام دوم منشاء حرکت و توسعه کشور در تمام زمینه هاست.

او، مأموریت و رسالت رسانه دینی را روشنگری و آگاهی بخشی در جامعه عنوان کرد.

معاون ارتباطات و بین الملل حوزه‌های علمیه کشور یکی از سیاست‌های مهم تأسیس دفاتر خبرگزاری حوزه در شهرستان‌ها را ایجاد ارتباط بین حوزه‌ها و مردم بیان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی کوهساری، تعامل خبرگزاری حوزه با رسانه‌های مختلف را یکی از نقش‌ها و رسالت‌های مهم حوزه عنوان کرد.

او، همچنین توجه به آسیب‌ها و نیاز‌های جامعه را یکی دیگر از رسالت‌های رسانه دینی عنوان کرد.

رسالت اصلی خبرگزاری حوزه مردمی بودن آن است

نماینده ولی فقیه در استان هم در این مراسم گفت: خبر مهم، خبری است که در اوج اثرگذاری، امید بخش باشد و باید به اخبار اثرگذار و سازنده توجه بیشتری شود.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی، اولویت خبر را توجه به حقیقت و ذات انسان و شیطان دانست و اظهار داشت: رسالت خطیر خبر و خبرگزاری نشان دادن راه و بیراه و روشن سازی افکار عمومی است.

نماینده ولی فقیه در استان توجه به کرامت انسانی را یکی از مهمترین فاکتور‌های خبر دانست و تاکید کرد: رسالت اصلی خبرگزاری حوزه مردمی بودن آن است.

امام جمعه قزوین افزود: خبرگزاری باید انسجام بخش و متحد کننده اقشار مختلف جامعه باشد.

اجتناب خبرنگاران از تجسس در زندگی خصوصی افراد

حجت الاسلام سبحانی نیا، مدیر حوزه‌های علمیه استان هم با اشاره به رسالت خطیر خبرنگاری در انعکاس رویدادها، اجتناب از تجسس در زندگی خصوصی افراد را فاکتور مهم خبر و خبرنگاری عنوان کرد.

او، معرفی جایگاه حوزه و تبیین و تشریح نقش و فعالیت‌های مهم حوزه را یکی از وظایف مهم خبرگزاری حوزه بیان کرد.

مدیر حوزه‌های علمیه استان، تولید خبر ارزشمند به منظور اطلاع رسانی دقیق در جهت روشن سازی افکار عمومی را یکی از نقش‌های مهم خبر دانست.

حجت الاسلام سبحانی نیا، هدف فعالیت خبرگزاری حوزه را مقدس و خیر دانست و افزود: خبرگزاری حوزه با هدف ایجاد آگاهی در جامعه فعالیت خود را شکل خواهد داد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.