سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشد ۱۷۳ درصدی پرداخت زکات در استان کرمانشاه

رییس اداره زکات کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه از رشد چشمگیر پرداخت زکات در استان خبر داد و افزود: در ۹ ماهه امسال مردم استان بیش از ۲۴ میلیارد تومان زکات پرداخت کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  رضا طاهری رییس اداره زکات کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه با اشاره به رشد ۱۷۳ درصدی پرداخت زکات در استان نسبت به هدف‌گذاری امسال، گفت: امسال جمع آوری ۱۴ میلیارد تومان زکات را در برنامه داشتیم که خوشبختانه با گذشت ۹ ماه از سال مردم کرمانشاه بیش از ۲۴ میلیارد تومان زکات پرداخت کردند.

او افزود: این میزان پرداخت زکات نشان می‌دهد نسبت به برنامه امسال ۱۷۳ درصد رشد داشته‌ایم و همین امر موجب شده در ۹ ماهه امسال رتبه اول کشور در بحث تحقق برنامه زکات را داشته باشیم سال گذشته در مجموع ۱۵.۷ میلیارد تومان زکات در استان جمع آوری شد، اما در ۹ ماهه امسال توانستیم بسیار بیشتر از مجموع کل سال گذشته جمع آوری زکات داشته باشیم.

او افزود: در ۹ ماهه امسال از مجموع زکات جمع آوری شده، ۱۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برای ۶۷ هزار و ۷۲۴ نفر از محرومین و نیازمندان استان و  چهار میلیارد و ۴۴۸ میلیون تومان صرف ساخت پروژه‌های عام المنفعه شده و  ۸۹ پروژه عام المنفعه در استان اجرایی شده است.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.