سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آثار خوشنویسان خراسان شمالی در قاب" فرهنگسرای ابن سینای" تهران

سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از نمایش آثار هنرمندان خوشنویس خراسان شمالی در نمایشگاه «سخن عشق» در تهران خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، ابوالحسن حیدری سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی  گفت: نخستین نمایشگاه گروهی "سخن عشق"به همت "مجتبی سبزه" از هنرمندان خوشنویس استان در فرهنگ سرای ابن سینای تهران برپا شده است.

حیدری افزود: در این رویداد هنری، ۵ هنرمند خوشنویس استان همچون بی بی زهره رئیس الساداتی، محمدحسین رضایی، مجتبی سبزه، لیلا حسین نیا تنها و مبین یزدانی در کنار دیگر هنرمندان آثار خود را به نمایش گذاشتند.

سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی عنوان کرد: این نمایشگاه تا دوازدهم دی ماه  در ۲ نوبت صبح و بعد از ظهر در فرهنگسرای ابن سینمای تهران برای علاقه‌مندان دایر است.

استان خراسان شمالی دارای ظرفیت‌های ویژه‌ای در حوزه فرهنگ و هنر است و هنرمندان رشته‌های مختلف همواره در مناسبت ها، جشنواره‌های استانی، ملی و بین المللی با حضور خود موجب معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های هرچه بهتر این استان شده است.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.