سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خلاقیت، مسئولیت‌پذیری و تلاش برای تبیین مبانی دینی و انقلابی از شاخص‌های دانشجوی انقلابی است

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام؛ در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد ایلام گفت: خلاقیت، مسئولیت‌پذیری و تلاش برای تبیین مبانی دینی و انقلابی از شاخص‌های دانشجوی انقلابی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سردار جمال شاکرمی در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام گفت : مسئله فرهنگ و پدیده‌های مرتبط با امور فکری و فرهنگی مورد تأکید مقام معظم رهبری است و همین باعث شد تا معظم له عبارت "آتش به اختیار " را در ۱۷ خرداد سال ۹۶ و در جمع دانشجویان مطرح کنند.

او افزود : دشمنان با حداکثر توان در حال هجمه فرهنگی و هویتی به مردم و نظام ما هستند و در این راستا دائماً از افراد جامعه بخصوص جوانان و نسل‌های جدید تلفات می‌گیرند.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام ادامه داد: آتش به اختیار به رزمنده‌های جنگ نرم اجازه خلاقیت و ابتکار عمل می‌دهد و به آن‌ها می‌فهماند اگر در دستگاه‌های متوالی امور فرهنگ اختلال و تعطیلی ایجاد شد، منتظر نمانند و خود وارد میدان شده و به تکلیفشان عمل کنند.

او  بابیان اینکه یکی از آسیب‌های نظام جمهوری اسلامی از ابتدای سال ۵۷ تاکنون وجود تفکری است که راه توسعه را در کیفیت و کمیت غربی شدن می‌داند، عنوان کرد: علیرغم تلاش‌ها و اقداماتی که از سوی عناصر مؤمن و انقلابی برای مقابله با جریان غرب‌گرا و سکولار در عرصه‌های علمی، فرهنگی و سیاسی صورت گرفته، سهل‌انگاری، درک نکردن خطر و اختلال برخی دستگاه‌های مؤثر در حوزه فرهنگ کشور بر پیچیدگی این عرصه افزوده است.

انتهای پیام/ه

برچسب ها: سپاه ، دانشجو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.