سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پخش زنده مراسم سالروز حماسه ۹ دی از شبکه استانی و شبکه‌های ملی

در آستانه سالروز حماسه ۹ دی، نشست هماهنگی برگزاری و پوشش ویژه برنامه‌های این حماسه ملی در صدا وسیمای مرکز ایلام برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ مدیر کل صدا وسیمای مرکز ایلام دراین نشست ، حماسه ۹ دی را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت:با زنده نگه داشتن چنین مناسبت‌های مهم و ارزشمندی، ضمن تجدید بیعت مجدد با آرمان‌های امام راحل (ره)، هوشیاری، بصیرت شناسی و ولایتمداری مردم استان ایلام را بار دیگر به گوش همگان خواهیم رساند.

بازوند افزود: مردم استان ایلام در دی ماه سال ۸۸، جلوتر از سایر هموطنان خود، ضمن ابزار انزجار از عوامل فتنه ۸۸ و دشمنان خارجی نظام مقدس جمهوری اسلامی، با حضور پر شور خود و پیروی از رهنمود‌های مقام معظم رهبری فتنه را خاموش وفتنه گران را ناامید کردند.

او از برنامه ریزی گسترده و آمادگی کامل معاونت‌های صدا و سیمای مرکز برای پوشش مناسب مراسم ۹ دی و پخش زنده این مراسم در شهر ایلام از شبکه‌های سراسری بویژه شبکه شما خبر داد وگفت:پخش زنده مراسم ۹ دی در شهر ایلام، پخش زیر نویس، کلیپ و تیزر و همچنین پخش مستقم حضور پر شور مردم در شبکه‌های سراسری بویژه شبکه شما از معاونت سیمای مرکز، پخش زنده مراسم به همراه ویژه برنامه‌های رادیویی با حضور کارشناسان و حضور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای اطلاع رسانی مراسم در معاونت صدای مرکز ایلام، از برنامه‌های تلویزیون و رادیوی رسانه استانی برای پوشش این حماسه عظیم است.

بازوند همچنین افزود: معاونت خبر مرکز با پخش گفتگوی ویژه خبری، گزارش خبری از مراسم ۹ دی در ایلام و سایر شهرستان‌ها، گزارش تولیدی بعنوان ایلام پیشرو، بارگذاری اخبار در سایت خبرگزاری و معاونت فجازی مجازی باپخش مراسم بصورت زنده از اینستاگرام، بارگذاری عکس نوشته، بنر، پوستر از حضور مردم در این مراسم پرشور و انتشار در شبکه‌های اجتماعی، آماده سازی زیرساخت‌های فنی برای پخش زنده مراسم ۹ دی توسط معاونت فنی، از جمله دیگر اقدامات معاونت‌های مرکز برای مراسم ۹ دی است. /ه

برچسب ها: صداوسیما ، رسانه ملی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.