سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زیباسازی شهر‌ها به‌منظور استقبال از گردشگران

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی بر لزوم توجه شهرداران از هم‌اکنون به موضوعات زیباسازی شهرها، ورودی مناسب و الزامات استقبال از مسافر و گردشگران تأکید کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، رضا رجب‌زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی با اشاره به برگزاری رویداد‌های ملی و بین‌المللی به میزبانی استان و نیز در پیش بودن نوروز ۹۹، گفت: شهرداران استان از هم‌اکنون برنامه و طرح‌های خود به‌منظور استقبال از مسافران را تهیه و اجرایی کنند.

رجب‌زاده با تأکید بر لزوم توجه شهرداران به موضوعات زیباسازی شهر‌ها به‌خصوص در مبادی ورودی استان، افزود: از هم‌اکنون که فرصت مناسبی است باید برنامه‌ریزی‌ها انجام شود تا شاهد برنامه‌های ویژه‌ای از سوی شهرداری‌ها باشیم.

او با اشاره به برگزاری فستیوال و رویداد‌های متعدد در سطح ملی و بین‌المللی که با پیگیری‌های استاندار خراسان شمالی در حال برگزاری است، عنوان کرد: این اقدامات در جهت معرفی شهر و استان حائز اهمیت است و از شهرداران توقع داریم جلوه مناسبی در شهر‌ها به‌منظور استقبال از مسافران و میهمانان ایجاد کنند.

او با اشاره به کمیته اسکان و رفاه ستاد اجرایی خدمات سفر استان، بار دیگر بر حمایت از بخش خصوصی تأکید کرد و گفت: دستگاه‌های دولتی نباید از این فضا برای کسب درآمد استفاده و در رقابت با بخش خصوصی فعالیت کنند چراکه در ایام عید که فرصتی برای جامعه هتلداران و مهمان‌پذیر‌های این بخش است، باید از آنان حمایت کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی به تجربه موفق تعدادی از اقامتگاه‌های بوم‌گردی استان درزمینهٔ جذب گردشگر خارجی اشاره کرد و افزود: با انجام کار اساسی، فراهم کردن تجهیزات و با حداقل زیرساخت‌ها و نیز تلاش‌هایی که در استان شکل می‌گیرد، می‌توان از فرصت‌ها به نحو مطلوب بهره‌برداری کرد.

رجب‌زاده تصریح کرد: گردشگری یکی از نسخه‌های نجات‌بخش استان محسوب می‌شود که نیازمند سرمایه‌گذاری و فراهم کردن زیرساخت‌هایی برای توسعه است.


انتهای پیام/ه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.