سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شفافیت، مشارکت، قانون‌مداری و امنیت مؤلفه‌های اصلی برگزاری انتخابات است

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر شفافیت، مشارکت حداکثری، قانون‌مداری و امنیت کامل را چهار مؤلفه اصلی در برگزاری انتخابات استان دانست.

به گزارش گروه استان‌ها باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مجید خورشیدی رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر, در نشست اعضای ستاد انتخابات و فرمانداران ۱۰ گانه استان بوشهر با امام جمعه بوشهر با بیان اینکه مراحل انتخابات در استان بر اساس برنامه زمان‌بندی دنبال می‌شود، بیان کرد: در پایان مهلت قانونی ثبت نام نامزد‌های یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برای ۴ حوزه انتخابیه استان بوشهر، ۱۹۶ نفر داوطلب ثبت نام کردند که ۱۰ نفر از آنان انصراف خود را اعلام کردند و ۴ نفر نیز صلاحیت آنان در هیات‌های اجرایی تایید نشد.

او با بیان اینکه هیات‌های اجرایی در شهرستان‌های استان بوشهر زودتر دیگر استان‌ها تشکیل شد افزود: تعامل و همکاری خوبی میان هیات‌های اجرایی و هیات‌های نظارت در استان بوشهر و شهرستان‌ها برقرار است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر امنیت مطلوب، مشارکت حداکثری، مردمی بودن، قانون مداری و شفافیت در انتخابات را سرلوحه کار دست اندرکاران انتخابات دانست و تاکید کرد: فضای امنی در برگزاری انتخابات در استان بوشهر فراهم است و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی با شکوه و پرشور در استان در نظر گرفته شده است.

خورشیدی با اشاره به اهمیت شفافیت در انتخابات، افزود: شفافیت به معنای این است که نباید در عرصه انتخابات چیزی از مردم پنهان بماند و دست اندرکاران این مهم را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

او، رعایت قانون در همه مراحل انتخابات را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: در این زمینه همه دست اندرکاران انتخابات استان بوشهر در همه سطوح در حال گذراندن دوره‌های آموزشی هستند تا انتخاباتی سالم، قانونمند و باشکوه برگزار شود.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.