سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته خبر‌های نیروی انتظامی ۷ دی ماه؛

کشف ۲۷۸ کیلوگرم مواد مخدر در بافت

فرمانده انتظامی استان کرمان از توقیف ۲ خودرو و کشف ۲۷۸ کیلوگرم تریاک در عملیات پلیس شهرستان "بافت" خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردارعبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان "بافت" حین پایش محور"رابر-بافت" به یک دستگاه خودروی دنا که در این محور به صورت رفت و برگشت مستمر در مسافت‌هایی کوتاه در تردد بود مشکوک شده و آن را برای بررسی متوقف کردند.

او بیان داشت: در همین حین یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ وارد محدوده ایست و بازرسی ماموران شد و بدون توجه به دستور ایست با سرعت زیاد به سمت کرمان متواری می‌شود.

سردار ناظری تصریح کرد: ماموران بلافاصله با تعقیب و مراقبت ضربتی موفق شدند، این خودرو را پس از طی مسافتی کوتاه متوقف و در بازرسی از آن ۲۷ کیسه حاوی ۲۷۸ کیلو و ۸۰ گرم تریاک کشف و راننده و سرنشین آن را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان یادآور شد: در ادامه مشخص شد، راننده خودروی دنا نیز به عنوان راه پاک کن با این ۲ نفر در ارتباط بوده که برای هر ۳ متهم، پرونده جداگانه تشکیل و به مراجع قضائی معرفی شدند.

واژگونی ماکسیما با ۲ کشته و یک مجروح

سرپرست پلیس راه شمال استان گفت:بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری ماکسیما، ۲ نفر در دم فوت و یک تن دیگر مجروح شد.

سرهنگ علی اکبر نصیری گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف واژگونی در محور "شهداد- نهبندان" ماموران پلیس راه ماهان به محل اعزام شدند.

او ادامه داد: در بررسی صحنه تصادف مشخص شد، یک دستگاه خودرو سواری ماکسیما هنگام تردد در مسیر" شهداد-نهبندان " از مسیر منحرف و واژگون شده و در این حادثه ۲ نفر جان خود را از دست داده و یک تن دیگر مجروح وروانه بیمارستان شده است.

سرپرست پلیس راه شمال استان گفت:کارشناسان پلیس راه علت اصلی تصادف را تخطی از سرعت مطمئنه اعلام کردند.

کشف بیش از ۷ تن آرد قاچاق در نرماشیر

فرمانده انتظامی شهرستان نرماشیر از کشف بیش از ۷ تن آرد قاچاق در عملیات ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین یوسف آبادی گفت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی در راستای مبارزه با قاچاق کالا با اشرافیت اطلاعاتی، محل نگهداری یک انبار آرد قاچاق در شهرستان را شناسایی کردند.

او افزود: پس از هماهنگی‌های لازم با مقام قضایی و در بازرسی صورت گرفته از این انبار ۷ تن و ۸۰ کیلوگرم آرد قاچاق و فاقد مجوز شامل ۱۷۷ عدد کیسه چهل کیلویی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نرماشیر با اشاره به اینکه در این عملیات ۲ متهم با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند، بیان داشت: شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت غیرمجاز توسط افراد سود جو، موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

کشف ۲ خودروی سرقت شده از محدوده کرمان در بردسیر

فرمانده انتظامی بردسیر گفت: سارقانی که ۲ دستگاه خودرو را از کرمان سرقت کرده بودند هنگام عبور از شهرستان بردسیر شناسائی و دستگیر شدند.

سرهنگ جعفرغضنفری گفت: ماموران انتظامی این شهرستان هنگام گشت زنی در سطح شهر به یک دستگاه خودروی ال ۹۰ و یک دستگاه خودروی پراید مشکوک شده و آن‌ها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: در بررسی انجام شده مشخص شد این دو خودرو سرقتی بوده و از محدوده شهر کرمان به سرقت رفته اند.

او با اشاره به دستگیری ۲ سارق تصریح کرد: تیم‌های گشت انتظامی با هوشیاری و رصد حوزه خود تلاش می‌کنند هیچ مجرمی از دید آنان پنهان نماند که در این رابطه رعایت نکات پیشگیرانه از سوی مردم نیز نقش بسزایی در کاهش جرایم و سرقت‌ها دارد.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.