سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خلیل زاده: استعفای ماجدی در هیئت مدیره مورد بررسی قرار خواهد گرفت/ میلیچ و دیاباته پیش از شروع تمرینات وارد تهران می‌شوند

سرپرست باشگاه استقلال گفت: استعفای ماجدی به دست ما رسیده است و در جلسه هیئت مدیره مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، اسماعیل خلیل زاده سرپرست باشگاه درباره استعفای میرشاد ماجدی از هیئت مدیره اظهار داشت: این استعفا به دست ما رسیده و باید در هیئت مدیره و در اولین جلسه مورد بررسی قرار گیرد و سپس در این باره تصمیم گیری خواهد شد.

خلیل زاده در ادامه صحبت‌های خود تصریح کرد: به همراه  رحمان رضایی به کشور قطر خواهیم رفت و همچنین از علی خطیر خواسته ایم تا در دوحه حضور داشته باشند تا در جلسه مشترک با مدیر برنامه‌های استراماچونی حاضر شویم. تلاش همه این است تا خروجی این جلسه باب میل هواداران باشد.

او در ادامه صحبت‌های خود گفت: با همکاری اعضای هیئت مدیره و دیگر اعضای باشگاه و تیم در حال نهایی کردن لیست اولیه تیم برای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و فصل نقل و انتقالات هستیم. این لیست قابل تغییر است و باشگاه بعد از نقل و انتقالات لیست نهایی خود را معرفی می‌کند.


بیشتر بخوانید: ابهام در زمان بازگشت میلیچ و دیاباته به تهران


سرپرست استقلال ادامه داد: همچنین مسئولان اجرایی باشگاه مامور شدند تا مقدمات لازم برای برپایی اردوی نیم فصل را انجام دهند تا مشکلی از این بابت وجود نداشته باشد.

خلیل زاده در بخش بعدی صحبت‌های خود گفت: بلیت برگشت برای  هروویه میلیچ و شیخ دیاباته تهیه شده و این ۲ بازیکن پیش از شروع تمرینات وارد تهران خواهند شد.

وی در پایان صحبت‌های خود خطاب به هواداران گفت: خواسته هواداران را می‌دانیم و برای محقق کردن آن تلاش می‌کنیم. از همه هواداران تقاضا دارم تا با حمایت و صبوری خود در این مسیر ما را همراهی کنند تا بتوانیم هر چه بهتر در این مسیر گام برداریم و نتیجه مطلوب هواداران را کسب کنیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Taji
۲۰:۵۹ ۰۷ دی ۱۳۹۸
یعنی از وقتی که گفتن میلیچ و دیاباته برمیگردن؛لرزه به جونم افتاده که اینا بر نمیگردن
یه همچین هیئت مدیره ای داره تیم من