سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در استان قزوی

بصیرت افزایی، رسالت ائمه جمعه در انتخابات است

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در نشست ماهانه ائمه جمعه گفت: ائمه جمعه وظیفه دارند بصیرت افزایی کنند و خطبه‌های نماز جمعه فرصت بسیار مناسبی برای بصیرت‌افزایی در جامعه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان در نشست ماهانه ائمه جمعه استان در اقبالیه با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: ائمه جمعه وظیفه دارند بصیرت افزایی کنند و خطبه‌های نماز جمعه فرصت بسیار مناسبی برای بصیرت‌افزایی در جامعه است و رهبر فرزانه انقلاب هم بر استفاده از فرصت‌های نماز جمعه برای بصیرت‌افزایی تأکید ویژه دارند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی اظهار کرد: ائمه جمعه باید مردم را از وظایف شرعی خود آگاه کنند تا با بصیرت و آگاهی کامل پای صندوق رأی بیایند و این وظیفه مسلم همه ماست.

امام جمعه قزوین در ادامه به حماسه ۹ دی ۸۸ که به عنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت فقیه نامگذاری شده است، اشاره کرد و افزود: باید با بصیرت و هوشیاری در سالروز ۹ دی به میدان بیاییم تا در روز بصیرت و میثاق امت با ولایت بار دیگر به فتنه گران نشان دهیم که مردم پای کار هستند و اجازه فتنه و آشوب را به آن‌ها نخواهند داد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.