سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اقدام تحسین برانگیز یک شهروند پس از پیدا کردن ۱۶۰۰۰ یورو

شهروندی که در زیر درخت یک کیف پول حاوی ۱۶۰۰۰ یورو پیدا کرده بود در اقدامی تحسین برانگیز آن را به صاحب پریشانش بازگرداند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شهروند ۵۱ ساله آلمانی در اقدامی تحسین برانگیز کیف پول گمشده‌ای را که حاوی ۱۶۰۰۰ یورو (۱۷۷۰۰ دلار) پول نقد بود به صاحبش بازگرداند. مرد ۶۳ ساله‌ای که صاحب این کیف بود آن را در شب کریسمس و در زیر یک درخت در منطقه " کریفیلد" واقع در غرب آلمان فراموش کرده بود. مرد میانسالی که کیف پول را در زیر درخت پیدا کرد بلافاصله با پلیس تماس گرفت و ماجرا را در جریان گذاشت. این اتفاق دقایقی پیش از نیمه شب کریسمس رخ داد.

ماموران پلیس با کمک مدارک شناسایی موجود در داخل کیف پول بلافاصله صاحب آن را پیدا کردند و کیف را با محتویات ارزشمند آن به او تحویل دادند. پلیس شهر کریفیلد با انتشار این خبر در صفحه فیسبوک خود نوشت که فرد پیداکننده کیف از گرفتن پاداش از صاحب کیف بخاطر عید کریسمس خودداری کرد. پلیس در توضیحی نوشت: «انسان‌های واقعی زیادی هستند که کار‌های خوب آن‌ها فراتر از کریسمس است.»

در آلمان به هر فردی که شی یا پول گم شده را به صاحبش بازگرداند با توجه به میزان ارزش آن مبلغی به عنوان پاداش پرداخت می‌شود. به عبارت دیگر این فرد در صورت پذیرش پاداش مبلغ ۴۹۰ یورو از صاحب کیف پول دریافت می‌کرد. انتشار این پست در صحفه فیسبوک پلیس کریفیلد با استقبال کاربران همراه بود و بیش از ۱۰۰۰ لایک و ۱۸۰ کامنت دریافت کرد. این در حالی بود که کاربران از اینکه فردی با این همه پول نقد تصمیم به قدم زدن بگیرد ابراز تعجب کردند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.