سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان مدیریت بحران خبر داد؛

افتتاح نخستین استودیو مدیریت بحران

اولین «استودیوی شهر آماده» پایگاه رسانه‌ای سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اولین «استودیوی شهر آماده» پایگاه رسانه‌ای سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با حضور پیروز حناچی ـ شهردار تهران، سعید اشناب مدیر شبکه پنج سیما و رضا کرمی محمدی رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

این استودیو در هفته ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی با همکاری ستاد مدیریت بحران شهر تهران به منظور اطلاع‌رسانی و مدیریت افکار عمومی در مواقع بحرانی راه‌اندازی شد.

بنابراین گزارش، «استودیوی شهر آماده» در مواقع بحرانی به منظور واکنش سریع برای پوشش اخبار و اطلاع‌رسانی در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با بیان این که امروز استودیو شهر آماده نیز با همکاری شبکه 5 افتتاح می‌شود اظهار کرد: در شهر تهران 100 پایگاه مدیریت بحران دایر است که شاید در زمان غیر بحران کارایی خاصی نداشته باشد که باید این پایگاه‌ها را در راستای بحران استفاده کنیم و یکی از این پایگاه ها برای تبدیل شدن به استودیو شهر آماده به شبکه 5 داده می‌شود تا برنامه‌های اطلاع رسانی را پوشش دهد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.