سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت آینده‌نگری در طراحی برنامه‌های ترافیکی شهر‌های تازه تاسیس

معاون عمرانی فرمانداری کرمانشاه بر ضرورت آینده‌نگری در طراحی برنامه‌های ترافیکی شهر‌های تازه تاسیس تاکید کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،علی قبادی معاون عمرانی فرمانداری کرمانشاه با اشاره به در حال رشد بودن شهر‌های تازه تاسیس گفت : این شهر‌ها در مدت زمانی کوتاه شاهد افزایش جمعیت خواهند بود که این موضوع اهمیت توجه به طرح‌های ترافیکی در این شهر‌ها را بیشتر می‌کند.

او اجرای هر نوع طرح ترافیکی در شهر‌های تازه تاسیس را نیازمند جامع نگری و انجام بررسی‌های کارشناسانه عنوان کرد و گفت : در صورت انجام کار کارشناسی از هدر رفت منابع جلوگیری خواهد شد.

معاون عمرانی فرمانداری کرمانشاه افزود: باید در طراحی و اجرای طرح‌های ترافیکی در شهر‌های تازه تاسیس شرایط جمعیتی چهل سال آینده این شهر‌ها در نظر گرفته شود.

 با اشاره به درخواست اهالی شهر تازه تاسیس کوزران برای حضور بیشتر ماموران راهنمایی و رانندگی برای کنترل مسائل ترافیکی، مسئولین پلیس راه شهرستان کرمانشاه مدعی شدند که با توجه به برخوردار شدن این شهر از بخشداری، حل مسائل ترافیکی داخل این شهر از این پس بر عهده راهنمایی و رانندگی خواهد بود و تنها مسئولیت کنترل ترافیک این شهر تا ورودی و خروجی با پلیس راه خواهد بود.

ت موضوع احداث میدان در ورودی شهر تازه تاسیس قلعه-مرکز بخش بیلوار- در شهرستان کرمانشاه برای کنترل ترافیک مورد بررسی قرار گرفت که قرار شد مسئولین پس از بازدید از این منطقه، با انجام کار کارشناسی بیشتر در مورد احداث میدان و یا هر طرح ترافیکی دیگر در این شهر تصمیم گیری کنند .

 

 

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.