سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیاوشی:تمام جامعه هندبال دست به دست هم داده اند تا تیم ملی نتیجه بگیرد

دروازه بان تیم ملی هندبال کشورمان گفت: تمام هندبال کشور دست به دست هم دادند تا تیم ملی نتیجه بگیرد و بهترین نمایش خود را در رقابت‌های قهرمانی آسیا داشته باشد.

علی سیاوشی دروازه بان تیم ملی هندبال کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی تدارکاتی با تیم ملی قطر قبل از آغاز بازی‌های انتخابی جام جهانی گفت: شرایط تیم ملی بسیار خوب است و در حال حاضر در ترکیب خود ۳ بازیکن لژیونر به تیم اضافه شده اند، به نظر من اردوی قطر یکی از بهترین اردو‌هایی است که فدراسیون هندبال در این چند سال تدارک دیده و امیدوارم  بتوانیم دست پر از این اردو بازگردیم.


بیشتر بخوانید: باباصفری: خیالمان از دروازه تیم ملی راحت است/ امیدوارم با مدالی خوش رنگ پاسخ حمایت ها را بدهیم


دروازه بان تیم ملی هندبال کشورمان درباره حمایت‌های فدراسیون هندبال از این رشته تا قبل از آغاز مسابقات انتخابی جام جهانی اظهار داشت: تمام هندبال کشور دست به دست هم دادند تا تیم ملی بتواند نتیجه دلخواه خود را کسب کند. همچنین فدراسیون هندبال در این مدت تمام حمایت‌های خود را انجام داده تا ما بتوانیم در رقابت‌های انتخابی جام جهانی بهترین عملکرد را از خود نشان دهیم.

سیاوشی در پاسخ به این سوال که اکنون دروازه بانان زیادی در تیم ملی حضور دارند و آیا این کار شما را برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی سخت نمی‌کند عنوان داشت: در تیم ملی تنها پستی که با ترافیک بازیکنان مواجه هستیم، پست دروازه بانی است. در ترکیب تیم ملی ۵ دروزاه بان وجود دارد که ۳ نفز آن‌ها لژیونر هستند که عملکردشان فوق العاده است و بحثی در آن نیست. ۲ نفر دیگرمان باید تلاش خودمان را انجام دهیم تا به آن‌ها برسیم. اما اینجا تیم ملی است و همه باید تلاش خود را به کار بگیرند تا در ترکیب اصلی تیم حضور داشته باشند.

دروازه بان ملی پوش هندبال کشورمان همچنین درباره وضعیت توپ‌های تمرین تیم ملی که در ارد‌وها از آن استفاده می‌شود نیز بیان داشت: شرایط توپ‌ها الان نسبت به اردو‌های قبلی خیلی بهتر شده است. در اردوی اولی که برگزار کردیم توپ‌ها کمی قدیمی بودند و حتی بعضی از آن‌ها چسب خوردگی داشتند، اما به محض آن که کادر فنی این موضوع را به فدراسیون اعلام کرد بلافاصله توپ‌های جدید به اردوی تیم ملی اضافه شد و الان خیلی شرایط بهتر است.

سیاوشی درباره این که بعد از مسابقات انتخابی المپیک انتظارات از تیم ملی هندبال بالا رفته و اینکه آیا تیم ملی می‌تواند همین روند خوب خود را هم در مسابقات انتخابی جام جهانی ادامه دهد گفت: در مسابقات انتخابی المپیک با توجه به اینکه تیم ملی با ترکیبی از جوانان وارد رقابت‌ها شد، توانست نتیجه خوبی کسب کند. حتی ملی پوشان ما در بازی برابر بحرین می‌توانستند برنده شوند، اما شرایط طوری رقم خورد که موفق نشدیم به برتری دست پیدا کنیم. بعد از رقابت‌های انتخابی المپیک انتظارات از خودمان هم بالا رفته است و با توجه به اینکه ۷ بازیکن ما اکنون در بالاترین سطح هندبال جهان بازی می‌کنند، این انظاارت چندان هم بی جا نیست و امیدوارم با بازی‌های خوب بتوانیم جواب این انتظارات را بدهیم.


بیشتر بخوانید: پاکدل:وزارت ورزش و جوانان در خصوص مسائل مربوط به واگذاری سالن‌های ورزشی تجدید نظر کند/ تلاش کردیم مشکلات را برطرف کنیم


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.