سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف بیش از ۲ تن مواد مخدر در فارس/ متهم پولشو دستگیر شد

فرمانده انتظاامی فارس گفت: ٢ تن و ٢١٨ کیلوگرم انواع مواد مخدر در فارس کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رهام بخش حبیبی فرمانده انتظاامی فارس از کشف ٢ تن و ٢١٨ کیلوگرم انواع مواد مخدر طی ۴۸ ساعت گذشته در استان خبر داد و اظهار کرد: در این رابطه ٢١ متهم دستگیر شدند.

سردار رهام بخش حبیبی بیان کرد: طی ۵ عملیات منسجم و غافلگیرکننده در سراسر استان ۵ باند حرفه‌ای که تعدادی از آن‌ها مواد وارد استان کرده و قصد جا به جایی داشتند، دستگیر شدند.

او ادامه داد: یکی از باند‌ها با یک وانت مزدا ١٦٠٠ دو کابینه که درون موتور آن مواد جاسازی و سیستم دودزا را تهویه کرده بودند که در تعقیب و گریز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی فارس با ببان اینکه از ٥ باند مذکور، ١٤ دستگاه خودرو سبک و سنگین کشف و ضبط شد، اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۴۰ تن انواع مواد مخدر کشف شده که به امحاء آن‌ها انجام خواهد شد.

سردار حبیبی از کشف باند سرقت‌های داخل خودرو و منزل هم خبر داد و گفت: طی روز‌های اخیر باند حرفه‌ای سارق داخل خودرو را دستگیر کردیم که در مرکز و شرق شهر شیراز مبادرت به سرقت می‌کردند، سارقان به سرقت١٣٠ فقره سرقت درون خودرو اعتراف کردند.

او ادامه داد: یک باند سرقت خودرو نیز دستگیر کردیم که به دنبال سرقت پراید‌های مدل پایین بودند.

فرمانده انتظامی فارس عنوان کرد: همچنین دنبال باند سارق حرفه‌ای منازل بودیم که رد زنی شدند و از این باند ۵ دستگاه زانتیا، سمند، پژو پارس و پژو ۴۰۵ کشف شد.

این باند ٣٣ فقره سرقت منزل و ٣٠ فقره سرقت مغازه به ارزش ریالی بالای ٣٠ میلیارد تومان انجام داده بودند که برخی از کالا‌هایی که سرقت شده را به مالباخته‌ها تحویل دادیم.

سردار حبیبی تصریح کرد: فردی خارج در کشور یک سایت راه اندازی کرده و به دنبال قمار و شرط بندی است. این فرد شخصی رابط در شیراز دارد که او نیز سه نفر را اغفال و ۴۰ حساب بانکی با نام آن‌ها باز کرده بود. این فرد توسط پلیس فتا شناسایی شدند. این فرد رابط دیروز قصد خروج داشت که دستگیر شد.

او گفت: با دستگیری رابط این سایت در شیراز، سه فردی که اقدام به باز کردن حساب بانکی کرده بودند، دستگیر شدند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.