سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باباصفری: خیالمان از دروازه تیم ملی راحت است/ امیدوارم با مدالی خوش رنگ پاسخ حمایت ها را بدهیم

دروازه بان تیم ملی هندبال کشورمان گفت: تیم ملی ۶ دروازه بان آماده دارد و خیالمان از این پست راحت است.

محسن بابا صفری دروازه بان تیم ملی هندبال کشورمان در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مسابقات انتخابی جام جهانی اظهار داشت: من از فدراسیون هندبال قطر تشکر می‌کنم که شرایط چنین بازی‌های خوبی را فراهم کرده است، زیرا هندبال این کشور از قدرت بسیار بالایی در جهان برخوردار است و یکی از تیم‌های مدعی اصلی قهرمانی در رقابت های قهرمانی آسیا و انتخابی جهان به شمار می‌رود.


بیشتر بخوانید: برنامه هندبالیست‌ها در جاکارتا/ گام نخست نبرد با مالزی


او افزود: با توجه به اینکه تیم ملی در مرحله اول باید با بحرین و نیوزیلند بازی کند، پیش بینی من این است که کار سختی را نداریم، اما قطعا در مرحله دوم کار ما  دشوار است. امیدوارم با اردو‌های بسیار خوبی که در این مدت برگزار کردیم، بتوانیم نتایج دلخواه خود را به دست بیاوریم.

دروازه بان ملی پوش هندبال کشورمان بیان داشت: در حال حاضر تیم ملی ۶ دروازه بان آماده لژیونر و داخلی در اختیار دارد که هر کدام از این دروازه بانان وقتی در ترکیب تیم ملی قرار می‌گیرند سعی می‌کنند بهترین عملکرد خود را در مسابقات نشان دهند. می‌توان گفت که با حضور آن‌ها خیال ما از بابت دروازه راحت است.

باباصفری درباره حمایت‌های فدراسیون هندبال از تیم ملی گفت: شرایط تیم ملی نسبت به اردو‌های گذشته خیلی بهتر شده است. با صحبت‌هایی که صورت گرفت قرار شد فدراسیون هندبال حمایت‌های ویژه‌ای از بازیکنان به عمل می آورد. امیدوارم که با حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون هندبال بتوانیم در مسابقات انتخابی جام جهانی با یک مدال خوش رنگ جواب این حمایت‌ها را بدهیم.

دروازه بان ملی پوش هندبال کشورمان خاطر نشان کرد: چند سالی می‌شود که انتظارات از تیم ملی هندبال بالا رفته و آن هم به خاطر این است که در ترکیب تیم ملی بازیکنان فوق العاده‌ای حضور دارند. من امیدوارم که با گرفتن یک مدال خوب در مسابقات انتخابی جام جهانی به همه نشان دهیم که هندبال در جایگاه اصلی خود قرار ندارد.


بیشتر بخوانید: نخستین حضور سرمربی مقدونیه ای تیم ملی هندبال در تمرین تیم ملی


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.