سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سومین نمایشگاه سازخانه برگزار می‌شود

سومین نمایشگاه ساز خانه موسیقی با عنوان «سازخانه» ۹ تا ۱۳ دی ماه در خانه هنرمندان برگزار می‌شود.

به گزارش حوزه موسیقی  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، نمایشگاه «سازخانه» به همت کانون سازندگان ساز و خانه موسیقی ایران با همکاری خانه هنرمندان ایران و خانه موزه دکتر معین و استاد امیر جاهد برگزار می‌شود. این نمایشگاه در شاخه‌های ساز‌های ایرانی، کلاسیک و ابداعی ۹ تا ۱۳ دی ماه در مجموعه گالری‌های همکف خانه هنرمندان ایران میزبان علاقه مندان است.

مراسم افتتاحیه نمایشگاه روز دوشنبه ۹ دی ماه ساعت ۱۵ در سالن استاد جلیل شهناز خانه هنرمندان برگزار می‌شود که از چند چهره پیشکسوت سازسازی نیز با حضور هنرمندان و مسئولان تجلیل می‌شود.

علاوه بر گالری‌های همکف خانه هنرمندان که به نمایش ساز اختصاص دارد، در سالن امیرخانی این مجموعه از ۱۰ تا ۱۳ دی ماه، نشست‌های پژوهشی و تحلیلی پیرامون ساز‌های ایرانی، کلاسیک و ابداعی با حضور کارشناسان، نوازندگان و سازندگان ساز برگزار می‌شود.

در این دوره بیش از ۶۰ هنرمند ساز‌های خود را در گالری‌های ممیز، میرمیران، پاییز و زمستان خانه هنرمندان به نمایش می‌گذارند.

بازدید از این نمایشگاه برای عموم علاقه مندان آزاد است و می‌توانند از ۹ تا ۱۳ دی ماه از ساعت ۱۳ الی ۲۱ به خانه هنرمندان ایران واقع در خیابان طالقانی، خیابان شهید موسوی شمالی مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.