سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دفع حملات مزدوران سعودی در جیزان/شماری از عناصر مزدور سعودی به هلاکت رسیدند

نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن طی عملیاتی، ضمن دفع حملات مزدوران سعودی در استان جیزان، محل تجمع آن‌ها را نیز هدف قرار دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، طی عملیاتی در «جیزان» موفق شدند حملات مزدوران سعودی را دفع کنند.

شبکه المسیره به نقل از منابع نظامی گزارش داد که در جریان این عملیات، محل تجمع و نیز تجهیزات مزدوران سعودی هدف قرار گرفته است.

این عملیات در منطقه «الدود» انجام شده و در پی آن چندین نفر از مزدوران سعودی به هلاکت رسیده و یا مجروح شده‌اند.

یگان موشکی ارتش یمن نیز امروز جمعه مرکز فرماندهی متجاوزان سعودی در استان «نجران» را با یک فروند موشک بالستیک «بدر ۱_ p» هدف قرار داد که در پی آن ده‌ها نفر از مزدوران و نظامیان سعوی به هلاکت رسیده و یا مجروح شدند.

بیشتر بخوانید:

«یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن در این باره گفت: شلیک این موشک در چارچوب پاسخ مشروع یمن به جنایت‌های رژیم سعودی از جمله جنایت حمله به بازار «رقو» در استان صعده صورت می‌گیرد.

سوم دی، ۱۷ نفر در حمله توپخانه‌ای ائتلاف متجاوز سعودی به بازار رقو در ناحیه منبه استان صعده یمن به شهادت رسیدند.

در همین حال، محمد البخیتی، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن، هم در مصاحبه‌ای به عربستان توصیه کرد از ادامه تجاوز به یمن درست بردارد در غیر این صورت حمله‌ای کوبنده مانند حمله به آرامکو را دوباره تجربه خواهند کرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.