سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در خطبه های نماز جمعه بخش های قم عنوان شد؛

مستکبران بدانند ایام زورگویی به پایان رسید/نهم دی روز نه گفتن به سران نگون بخت نظام سلطه

خطبه‌های نماز جمعه قنوات، جعفریه، فردو، سلفچگان، کهک و پردیسان را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،نماز عبادی سیاسی جمعه علاوه برپایی در مصلی شهر مقدس قم در بخش های شش گانه قنوات،جعفریه،فردو،سلفچگان،کهک و پردیسان در قم با شکوه و معنویتی خاص اقامه شد.


بیشتر بخوانید؛مسئولان گرانی را مهارکنند


حجت الاسلام قوامی،امام جمعه پردیسان در خطبه های نماز جمعه این هفته پردیسان  با بیان این که انقلاب اسلامی ایران همه معاملات قدرت‌های استکباری را بر هم زده است گفت:قدرت‌های مستکبر بدانند ایام زورگویی ان‌ها به پایان و طبق وعده الهی نابودیشان نزدیک است.


حجت الاسلام دهقانی، امام جمعه جعفریه هم با اشاره به سخنان وزیر خزانه داری آمریکا مبنی بر پذیرش شرایط آمریکا از طرف ایران در مقابل رفع تحریم‌ها آن را توطئه‌ای نخ نما دانست و گفت :ملت بصیر ایران بیش از ۴ دهه است که گرفتار این دسیسه‌ها نمی‌شوند.


حجت الاسلام کرمی پور، امام جمعه قنوات نهم دی ماه را بی نظیرترین حرکت خودش مردمی در تاریخ سراسر عزت ایران اسلامی دانست و گفت نهم دی روز نه گفتن به سران نگون بخت نظام سلطه خودفروختگان داخلی و همچنین بیعتی دوباره با آرمان‌های امام و رهبری بود.


حجت الاسلام اسماعیل پور،امام جمعه فردو هم حماسه نهم دی ۸۸ را ادامه راه قیام نوزده دی سال ۵۶ و حرکت پرشور مردم بصیر و انقلابی در پاسداری از ارزش‌های انقلاب دانست که با هدایت رهبری و حمایت مردم خنثی شد.

حجت الاسلام کتابچی امام جمعه سلفچگان گفت:نتیجه درخشان مقاومت ملت ایران اسلامی در طول حیات درخشان خود سبب شد این نظام با قدرت و قوت باقی بماند و دست دشمنان از این مملکت کوتاه شود.

حجت الاسلام میرمومنی امام جمعه دستجرد هم با اشاره به نزدیکی ایام انتخابات مجلس گفت:باید افرادی را انتخاب کنیم که پایشان نلغزد،و با حرکت در مسیر ولایت ضمن ایستادگی در مقابل دشمنان در خدمت مردم باشند.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.