سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قول مساعد نوبخت برای تأمین اعتبار طرح‌های نیمه تمام در خراسان جنوبی

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در خصوص تأمین اعتبار برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام در خراسان جنوبی قول مساعد داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: از استاندار خواسته شد لیستی از طرح‌های نیمه تمام که امکان تکمیل آن وجود دارد تهیه کند و ما طرح‌ها را تأمین اعتبار خواهیم کرد.

او با اشاره به اینکه خراسان جنوبی قابلیت خوبی در زمینه استفاده از نیروی خورشیدی دارد افزود: براساس صحبت‌های انجام شده با استاندار مقرر شد، ساخت نیروگاه‌های خورشیدی خانگی در استان انجام شود.

نوبخت ادامه داد: این موضوع موجب افزایش درآمد و بازگشت جوانان به روستا‌ها خواهد شد.

رئیس  سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به اینکه مشاهیر و مفاخر متعددی در کشور از خطه خراسان جنوبی هستند، برای تأمین اعتبار ساخت یک فیلم ملی درخصوص مشاهیر استان نیز قول مساعد داد.

او تصریح کرد:برخی استان‌ها همچون خراسان جنوبی که استعداد‌ها و ظرفیت‌های ویژه‌ای دارد، اما در گذشته فرصت توسعه پیدا نکرده است در برنامه توسعه‌ای ویژه‌ای دیده شده اند.

نوبخت اظهار کرد:در سفر رئیس جمهور در دولت یازدهم برای ۲۱پروژه در خراسان جنوبی حدود ۲۷۱میلیارد تومان تعهد شد که ۶۲۶میلیارد تومان پرداخت شد.

رئیس  سازمان برنامه و بودجه کشور  با اشاره به پروژه راه آهن خراسان جنوبی که از طرح‌های توسعه‌ای زیربنایی این استان است افزود: با اتصال خراسان جنوبی به بندر اقیانوسی چابهار، خراسان جنوبی به مسیر بین المللی وصل می‌شود.

او گفت: راه آهن خراسان جنوبی از اولویت‌های ماست و تمام تلاشمان را می‌کنیم که افتخار اتصال این استان به راه آهن سراسری و اتمام این پروژه برای این دولت باشد.

انتهای پیام/ ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۰:۳۰ ۰۷ دی ۱۳۹۸
طرح های ناتمام را به سرانجام برسونید