سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهردار مشهد:

دانشگاه فردوسی نماد دانایی این شهر است

شهردار مشهد گفت: دانشگاه فردوسی طی ۷۰ سال گذشته در حوزه علم و دانش محوریت داشته و به نوعی نماد دانایی شهر مشهد به حساب می‌آید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدرضا کلائی شهردار مشهد در نشست با روسای مجمع دانشگاه‌های ایران و جهان عرب که با حضور معاونان شهردار و رییس دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد، گفت: دانشگاه فردوسی طی ۷۰ سال گذشته در حوزه علم و دانش محوریت داشته و به نوعی نماد دانایی شهر مشهد به حساب می‌آید.

او با بیان اینکه شهر مشهد طی ۷۰ سال گذشته از وجود و عمر با برکت دانشگاه فردوسی بهرمند بوده است و امیدوارم ادامه دار باشد، ادامه داد: هر شهری به وجود چنین مکان غنی و دانش محوری نیاز دارد تا کلید راهبردی آن شهر به حساب بیاید.

محمد کافی رییس دانشگاه فردوسی مشهد در ادامه این نشست  نیز ضمن تقدیر از اقدامات و حمایت‌های مدیریت شهری از حوزه علمی و فرهنگی، گفت: در حضور روسا و معاونان ۲۰ دانشگاه بین المللی جهان عرب و نمایندگان دانشجویان خارجی دانشگاه فردوسی از شهردار و مدیریت شهری مشهد در خصوص حمایت از برگزاری جشنواره ملل و فضا آرایی شهری در سالروز ۷۰ سالگی دانشگاه تشکر می‌کنم.
 
انتهای پیام// ز.م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.