سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حماسه 9 دی ،اوج بصیرت و هوشیاری مردم

امام‌جمعه خرم‌آباد گفت: دشمن در فتنه ۸۸ به دنبال در دست گرفتن دولت یا ایجاد آشوب در کشور بود، اما مردم در ۹ دی ماه بصیرت و آگاهی خود را به دشمنان نظام اسلامی نشان دادند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان، ضمن سفارش همگان به تقوای الهی، این مهم را عامل موفقیت نظام الهی خواند و اظهار کرد: هدف از تقوای الهی اطاعت از دستورات خداوند در تمام زمینه‌ها است.

وی با بیان اینکه هرگاه در تاریخ کشور گروهی از مسوولان و مردم از دستورات الهی اطاعت نکردند خسارت‌های جبران ناپذیری به کشور وارد شد، افزود: علت اصلی خسارت‌های وارد شده به کشور در سال ۸۸ فراموشی تقوا توسط تعدادی از نامزد‌های ریاست جمهوری بود.

امام‌جمعه خرم‌آباد با اشاره به اینکه شکل انتخابات در نظام اسلامی به گونه‌ای طراحی شده که امکان تخلف تاثیر گذار در آن وجود ندارد، بیان کرد: متاسفانه بیان ادعا‌هایی مانند تقلب سازماندهی شده در انتخابات جمهوری اسلامی توسط افرادی که خودشان زمانی برگزار کننده انتخابات بودند خطایی نابخشودنی بود.

شاهرخی تصریح کرد: حوادث انتخابات ۸۸ کشور را در شرایط بحرانی قرار داد، اما پس از خطبه‌های مقام معظم رهبری مردم ولایت مدار صف خود را از فتنه گران جدا کردند.

وی با عنوان کردن این موضوع که مسوولان وقت ساز و کار بازشماری صندوق‌های رای را فراهم کرده بودند، خاطرنشان کرد:، اما متاسفانه دشمن با سوء استفاده از سران فتنه ۶ ماه در کشور آشوب ایجاد کرد.

نماینده، ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه رهبری در آن فرصت ۶ ماهه امیدوار بود که سران فتنه به آغوش انقلاب بازگردند، عنوان کرد: متاسفانه این امر محقق نشد و مردم نیز پس از آگاهی از این موضوع به صورت خودجوش در روز ۹ دی ۸۸ حماسه‌ای تاریخی آفریدند.

شاهرخی با اشاره به اینکه دشمن در فتنه ۸۸ به دنبال در دست گرفتن دولت یا ایجاد آشوب در کشور بود، اظهار داشت: مردم در ۹ دی ماه بصیرت و آگاهی خود را به دشمنان نظام اسلامی نشان دادند.

وی در ادامه صحبت‌های خود، افزود: مردم ولایتمدار لرستان امسال نیز همانند سالیان گذشته در مراسم یو الله ۹ دی حضور گسترده‌ای خواهند داشت.

امام جمعه خرم‌آباد بیان کرد: مسوولین بایستی امید و نشاط را در جامعه ایجاد کنند و تنها راه تحقق این موضع اجرای شعار‌های انقلاب اسلامی توسط مسوولین است.

شاهرخی با بیان اینکه نمایندگان مجلس اسلامی بایستی در تصویب بودجه به استان‌های محروم نگاهی ویژه‌ای داشته باشند، تصریح کرد: هزینه‌های اضافی که در دستگاه‌های اجرایی مصرف می‌شود باید به اقشار آسیب پذیر جامعه تعلق بگیرد.

وی با عنوان کردن این موضوع که در دیداری که با رهبری داشتیم ایشان تاکید کردند که توصیه‌های لازم به مسئولان دولتی جهت توسعه لرستان را داشته‌اند، خاطرنشان کرد: امیدواریم با تلاش مسئولان دولتی مشکل صنایع لرستان در آینده‌ای نزدیک حل شود.

انتهای پیام /د

برچسب ها: امام جمعه ، نماز جمعه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.