سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارشناس سازمان هواشناسی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

هوای تهران طی روز‌های آتی سالم می‌شود/ کاهش ۴ تا ۷ درجه‌ای دما در استان‌های ساحلی خزر

گودرزی گفت: طی روز‌های شنبه و یکشنبه هوای تهران به دنبال بارش باران سالم می‌شود.

فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی در گفت‌وگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از تداوم بارش باران در نوار غربی کشور خبر داد و گفت: امروز در برخی نقاط مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز، شاهد بارش پراکنده باران خواهیم بود و به تدریج بارش باران در سواحل خزر هم آغاز می‌شود.

او افزود: امروز بارش باران در استان‌های کردستان، کرمانشاه، شمال ایلام، شرق لرستان، چهارمحال و بختیاری و جنوب اصفهان از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود ضمن آنکه برای شرق خوزستان و کهگلویه و بویراحمد رگبار و رعدوبرق همراه با وزش باد‌های شدید موقتی انتظار می‌رود.

به گفته این کارشناس سازمان هواشناسی: امشب دما در استان‌های ساحلی خزر ۴ تا ۷ درجه کاهش می‌یابد.

گودرزی از استمرار بارش باران در برخی استان‌های کشور خبر داد و گفت: بنابر نقشه‌های هواشناسی روز شنبه در شرق سواحل خزر، ارتفاعات البرز شرقی، برخی مناطق شمال شرق و دامنه‌های زاگرس مرکزی بارش پراکنده خواهیم داشت.
بیشتر بخوانید:  وضعیت هوا در ۶ دی ماه/ سواحل شمالی و دامنه‌های جنوبی البرز بارانی می شود

این مقام مسئول با بیان اینکه طی روز‌های یکشنبه و دوشنبه آسمانی صاف در اغلب مناطق کشور حاکم است، بیان کرد: این در حالیست که طی روز‌های یکشنبه و دوشنبه برای غرب سواحل دریای خزر و شمال غرب بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود ضمن آنکه روز سه‌شنبه در برخی نقاط شمال شرق و دامنه‌های جنوبی البرز واقع در استان‌های زنجان، قزوین و البرز بارش پراکنده دور از انتظار نیست.

کاهش ۴ تا ۸ درجه‌ای دما در ارتفاعات استان تهران 

او آسمان امروز پایتخت را همراه با غبار محلی اعلام کرد و گفت: بنابر نقشه‌های هواشناسی از بعدازظهر امروز افزایش ابر همراه با بارش پراکنده و در اواخر شب بارش باران رخ خواهد داد که بدین ترتیب طی روز‌های شنبه و یکشنبه هوای تهران سالم می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی بیشینه دمای تهران را ۱۴ درجه و کمینه را ۵ درجه سانتی‌گراد اعلام کرد و گفت: طی روز‌های شنبه و یکشنبه دما در ارتفاعات استان تهران ۴ تا ۸ درجه کاهش می‌یابد.

گودرزی در پایان با اشاره به اینکه تداوم فعالیت‌های سامانه بارشی روز جمعه به استان‌های قم، مرکزی، غرب اصفهان و خوزستان می‌رسد، تصریح کرد: امروز بارش در استان‌های غرب آذربایجان غربی، غرب کردستان، شمال کرمانشاه، جنوب لرستان، شمال خوزستان و ایلام از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
حسین
۰۰:۰۴ ۰۷ دی ۱۳۹۸
مگه اینکه بارون بیاد یه فرجی بشه.من نمیدونم کارمندانه محیطه زیست برای چی حقوق میگیرن وقتی هیچ کاری ازشون بر نمیاد
ناشناس
۲۰:۳۵ ۰۶ دی ۱۳۹۸
چرا اینترنت 4g فعال نمیشه پس؟