سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام آمادگی ستاد بحران مهاباد در فصل زمستان

ستاد بحران شهرداری مهاباد برای برنامه ریزی در فصل زمستان تشکیل جلسه داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، این جلسه چهارشنبه ۴ دی ماه ۹۸ و با حضور نماینده ادارات فرمانداری، هواشناسی، هلال احمر، پلیس راهور، سازمان آتش نشانی، مدیریت حمل و نقل و ترافیک و معاونت خدمات شهری، و جمعی از مسئولان واحد شهرداری در سالن جلسات شهرداری تشکیل شد.

حسن گیته معاون خدمات شهری شهردارس مهاباد گفت: هدف از تشکیل این جلسه اعلام آمادگی ستاد بحران با توجه به فصل سرما و بارش برف و باران، بخصوص برنامه ریزی برای فصل زمستان می‌باشد.

او افزود: شهرداری در مناطق شیب دار و صعب العبور بشکه‌های حاوی شن و نمک تعبیه نموده که در ایام یخبندان می‌توان از آن استفاده کرد. همچنین ۷ دستگاه گریدر آماده ارائه خدمات به شهروندان است. نمک و شن به اندازه کافی ذخیره و دپو شده و طوری برنامه ریزی کردیم که در هر ساعت از شبانه روز بارش برف داشته باشیم همکاران به منطقه‌ی ابلاغ شده اعزام و نسبت به بازگشایی سریع مسیر‌ها اقدام می‌نمایند.

گیته خاطرنشان کرد: یک ایستگاه میانی در محدوده آرامستان باغ فردوس در نظر گرفتیم که هم ماشین آلات هم نمک و شن به میزان لازم همراه با نیرو‌های مورد نظر در آن استقرار خواهند یافت و همه همکاران شهرداری اعم از خدمات شهری، فضای سبز، حمل و نقل، آتش نشانی، ماشین آلات، اجرائیات، امانی، آرامستان در حالت آماده باش کامل خواهند بود.

معاون خدمات شهری همچنان به پایانه مسافربری شهر اشاره کرد و افزود: در طبقه فوقانی پایانه۱۰ اتاق با امکانات لازم در شرایط اضطراری به منظور اسکان، آماده سازی شده است.

گیته ادامه داد: در ایام بارش هماهنگی‌های لازم برای حضور و فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی صورت گرفته و شهروندان می‌توانند از ناوگان حمل و نقل برای تردد استفاده نمایند. درخصوص بارش باران هم خوشبختانه نگرانی خاصی نداریم و با لایروبی‌های صورت گرفته در مسیر رودخانه و مسیل‌های منتهی به شهر خطری، شهر را تهدید نمی‌کند.

او در پایان اضافه کرد: مکاتبات لازم با فرمانداری هم صورت گرفته که نانوایی سیار موجود در ایام مورد نیاز فعال شده و خدمات لازم را به شهروندان ارائه نماید.

انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.