سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتشار دوازده مقاله در همایش‌های بین المللی از موسسه پژوهشی مهریز

مدیر عامل موسسه پژوهشی شهرستان مهریز از انتشار دوازده مقاله پژوهشی در همایش‌های بین المللی شهر‌های پاریس، کلن و صوفیه بلغارستان در سال جاری خبر داد.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محمد هادی یار احمدی مدیر عامل موسسه پژوهشی شهرستان مهریز از انتشار دوازده مقاله پژوهشی در همایش‌های بین المللی شهر‌های پاریس، کلن و صوفیه بلغارستان در سال جاری خبر داد و گفت: این دوازده مقاله  در زمینه های مدیریت، اقتصاد، روانشناسی و علوم اجتماعی و با موضوعات اقتصاد مقاومتی، مدیریت بحران در صنعت گردشگری، کیفیت زندگی افاغنه مهریز، روانشناسی همسران معتاد، رابطه هوش هیجانی و مدیریت زمان، مدیریت استرس و مدیریت منابع انسانی منتشر شده است.

او افزود: مطالعه پژوهشی و میدانی مقالات منتشر شده به صورت گسترده و با توجه به اقلیم شهرستان مهریز انجام شده است.

یار احمدی با اشاره به پروژه های پژوهشی در دست اجرا در این موسسه، تصریح کرد: در سال آینده میلادی حجم مقالات ارائه شده در همایش های بین المللی افزایش قابل ملاحظه ای می کند.

او ادامه داد: پروژه بزرگ شناسایی و مقایسه کیفیت زندگی اتباع افغان در مهریز از پروژه هایی است که تا کنون در موسسه پژوهشی بهارمهریز اجرا شده است.

یار احمدی گفت: در زمینه تدوین دانشنامه دفاع مقدس شهرستان مهریز پروژه دیگری با نظارت مرکز حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان یزد در پژوهش خانه بهارشهرستان مهریز در حال اجراست.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.