سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتقاد مجدد ترامپ از رئیس مجلس نمایندگان آمریکا

رئیس‌جمهور آمریکا که در تعطیلات به سر می‌برد، در حساب توییتر خود نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان را دیوانه خواند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از نشریه هیل، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در حساب توییتر خود نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را بار دیگر هدف حملات لفظی قرار داد و او را شخصی دیوانه خطاب کرد.

رئیس جمهور آمریکا در حالی که در تعطیلات دو هفته‌ای خود در عمارت اعیانی اش در مارالاگو به سر می‌برد، در حساب توییتر خود نوشت: منطقه نانسی پلوسی در کالیفرنیا به سرعت به یکی از بدترین نقاط آمریکا از نظر سطح جنایت و تعداد بی خانمان‌ها تبدیل شده است. اوضاع این منطقه به سرعت خیلی بد شده است. او به همراه «گوین نیوسام»، فرماندار بی کفایت کالیفرنیا به کلی کنترل را از دست داده و این لحظه بسیار غم انگیزی است.

ترامپ در ادامه حملات لفظی علیه پلوسی را تشدید کرد و نوشت: نانسی دیوانه باید منطقه کثیف خود را تمیز کند و به بی خانمان‌های آنجا هم کمک کند.

رئیس جمهور آمریکا دیروز هم پس از آنکه یک تماس ویدئویی با اعضای ارتش در شب کریسمس داشت، به خبرنگاران گفت: او (پلوسی) از حزب جمهوری‌خواه متنفر است، از همه کسانی که به من رای دادند متنفر است و ناامید نیز هست. پلوسی ضربات سنگینی را بر این کشور وارد کرده است، کار خوبی انجام نمی‌دهد و برخی از مردم فکر می‌کنند که او نمی‌داند در حال انجام چه کاری است.

ترامپ حتی چهارشنبه شب باز هم از فرماندار کالیفرنیا انتقاد کرد و در حساب توییتر خود نوشت: فرماندار گوین واقعا در حل مشکل جمعیت بی خانمان‌های کالیفرنیا افتضاح عمل کرده است. اگر او نتواند این مشکل را حل کند، دولت فدرال وارد کار خواهد شد.

رئیس جمهور آمریکا که در روز‌های اخیر به شدت از روند استیضاحش از سوی مجلس نمایندگان آمریکا خشمگین است، به انتقاد از دموکرات‌های آمریکا روی آورده است. مجلس نمایندگان آمریکا هفته پیش با اکثریت آرا قطعنامه استیضاح ترامپ را تصویب کرد و در نتیجه دونالد ترامپ سومین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست که از سوی نمایندگان کنگره مورد استیضاح قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.