سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبعیضی بر اساس قومیت و مذهب برای ارائه کمک به نیازمندان وجود ندارد

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان ضمن تبریک میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) و آغاز جشن‌های سال نو هم‌وطنان مسیحی گفت: در این نهاد تبعیضی بر اساس قومیت و مذهب برای ارائه کمک به نیازمندان وجود ندارد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدرضا متین پور، مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان ضمن تبریک میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) و آغاز جشن‌های سال نو هم‌وطنان مسیحی، یادآور شد: دستگیری از نیازمندان و حمایت از محرومان از موارد برجسته در سیره عملی همه پیامبران الهی است و از توصیه‌های مؤکد ادیان ابراهیمی است.

او با اشاره به خدمات ارائه‌شده توسط کمیته امداد به نیازمندان استان اصفهان، گفت: دستگیری و کمک به همنوعان و هم‌وطنان نیازمند در راستای دستورات همه پیامبران الهی است و در کمیته امداد اصفهان تبعیضی بر اساس قومیت و مذهب برای ارائه کمک وجود ندارد.

متین پور بابیان اینکه بیش از ۱۰۹ هزار خانوار نیازمند در سراسر استان از تحت پوشش کمیته امداد هستند، خاطرنشان ساخت: دین، مذهب و قومیت در شرایط ورود به چرخه حمایتی این نهاد وجود ندارد و در حال حاضر خانوار‌های نیازمند مسیحی نیز از همه خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان همچنین تاکید کرد: جامعه مسیحیان استان همانند سایر فعالیت‌های اجتماعی خود، در زمینه کمک به نیازمندان نیز فعال هستند و نیکوکاران و خیران ارمنی در عرصه خیر و احسان حضور ملموسی دارند.

او عرصه خیر و احسان را عامل نزدیکی قلوب توصیف کرد و گفت: مشارکت در فراهم کردن شرایط زندگی آبرومندانه برای نیازمندانی که توان تأمین مؤثر معاش خود را ندارند از توصیه‌های مؤکد همه ادیان است و نیکوکاران گران‌قدر اصفهانی می‌توانند با شماره‌گیری #۰۳۱*۸۸۷۷* و همچنین مراجعه به پایگاه اینترنتی emdad.ir در عرصه خیر و احسان شریک شوند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.