سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اردبیل:

برترین‌های مهرواره استانی سرود آفرینش در اردبیل معرفی شدند

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت: برترین‌های مهرواره استانی سرود آفرینش در اردبیل معرفی شدند.

زعفر احدزاده، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،گفت: از ۱۷ مرکز فرهنگی هنری استان اردبیل ۱۸ سرود به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود که ۶ اثر برای اجرایی نهایی در مهرواره انتخاب شدند.

او افزود: نخستین مهرواره سراسری سرود آفرینش با عنوان نغمه‌های روشن فردا از میان ۶ اثر اجرا شده در طی ۲ روز برگزاری مهرواره، ۳ گروه سرود از مراکز ۲،۴ و ۵ کانون پرورش فکری اردبیل به عنوان برگزیده انتخاب و به مرحله کشوری راه یافتند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل بیان کرد: مرحله کشوری این مهرواره اسفند ماه امسال به میزبانی خوزستان برگزار می‌شود که امیدواریم کانونی‌های اردبیل هم بتوانند در این مسابقات بدرخشند.

احدزاده گفت: فرصت‌سازی برای هم‌افزایی، افزایش نشاط در مخاطبان و کشف و پرورش استعداد و شکوفایی خلاقیت کودکان و نوجوانان ایران اسلامی، از اهداف این برگزاری این مهرواره است.

آیین اختتامیه نخستین مهرواره استانی سرود آفرینش اردبیل پیش از ظهر امروز با حضور گروه‌های سرود شرکت کننده در این دوره از مهرواره، استادان، علاقمندان به موسیقی و سرود و جمعی از مسئولان استانی در پارک بانوان اردبیل برگزار شد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.