سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان سیروان بیان کرد؛

توزیع ۱۶ هزار سهمیه شیر در بین دانش آموزان سیروانی

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان سیروان گفت: ۱۶ هزار سهمیه شیر در بین دانش آموزان این شهرستان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان سیروان اقدام به برگزاری کلاس اخلاق مدیران نمود و در ابتدای این جلسه ماشاءالله مرشدی رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان که مجری این جلسه نیز بودند گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های انجام شده در طول سال جاری در حوزه‌های مختلف آموزش و پرورش را ارائه نمود.

او در پایان نیز از زحمات نیروی انتظامی، شهرداری و خصوصا کمیته امداد امام خمینی (ره) سیروان که نسبت به توزیع ۱۶ هزار سهمیه شیر در بین دانش آموزان اقدام نمود و از سایر ادارات و نهاد‌های شهرستان که در طول سال جاری با آموزش و پرورش همکاری داشته اند، تقدیر و تشکر کردند.

در ادامه نیز حجت الاسلام فریادی امام جمعه سیروان ضمن اشاره به نبود امکانات رفاهی و آموزشی و معیشتی لازم در شهرستان، نسبت به عدم سکونت مدیران در شهرستان انتقاد کردند و گفت: نباید بگذارید وضعیت شهرستان به همین روال ادامه داشته باشد.

فریادی اظهار کرد: ما می‌بینیم مدیران مدارس با بودجه‌ای ناچیز، ولی با تلاش و همت خود زحمت میکشند و مدرسه را مدیریت میکنند، پس از شما مدیران و مسئولین انتظار بیشتری هست و نباید مردم اینقدر گله‌مند باشند، با برنامه و سرکشی به موقع از کلیه روستا‌ها باید حداقل امکانات و نیاز‌های لازم را برای مردم فراهم کنی شما باید از مدیران خود مشکلات و درد این مردم را پیگیری و مطالبه کنید.

امام جمعه سیروان با بیان اینکه ما خودمان از مردم هستیم و جزء این مردم هستیم، افزود: این مسئولیت یک امانت هست که خداوند به ما داده است، پس تا در صحنه هستیم باید کاری کاری کنیم که فردای قیامت پیش خدا و مردم شرمنده نشویم.

او در پایان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که در باب خدمت به یکی از شهرستان‌های استان کردستان که واقعآ محروم بود و فرمودند اجر آنجا خیلی فضیلت دارد، گفت: شهرستان سیروان هم یکی از محروم‌ترین شهرستان‌ها می‌باشد پس خدمت کنید که انشاءالله با اتحاد، همدلی و برادری در کنار هم تلاش کنیم مشکلات شهرستان برطرف شود.

انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.