سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت ۲۲۷ فقره تسهیلات کار گشایی به مددجویان

رئیس کمیته امداد گهواره گفت: تا پایان آذر ماه سالجاری ۲۲۷ فقره تسهیلات کارگشایی برای کمک به هزینه‌های تحصیلی، جهیزیه، درمان، پرداخت بدهی، مسکن مددجویان پرداخت شده است.

قدمی رئیس کمیته امداد گهواره در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، با اشاره به اعطای بیش از ۶ میلیارد و ۱۰۰میلیون ریال  تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی به مددجویان گفت: تا پایان آذرماه سالجاری تعداد ۲۲۷ فقره تسهیلات کارگشایی در راستای مساعدت و جبران بخشی از هزینه‌های: تحصیلی، جهیزیه، درمان، پرداخت بدهی، مسکن مددجویان پرداخت گردید.

او افزود: وام پرداختی درطی مدت مشابه سال ۹۷ تعداد ۲۰۷ فقره بوده که در مقایسه با سالجاری رشد‌ی ۱۱۰ درصدی داشته است.

قدمی گفت:همچنین مبلغ تسهیلات پرداختی در سال گذشته ۴میلیارد و ۶۷۰میلیون  ریال بوده است که در مقایسه با سالجاری که مبلغ ۶میلیارد و ۱۰۰میلیون  ریال بوده از رشدی ۱۳۱درصدی برخوردار شده است.


او  هم چنین از  اعطای ۲۴۰میلیون  ریال کمک هزینه نقدی به دانش آموزان ممتاز ایتام تحت حمایت امدادگهواره خبر داد و گفت:

رئیس کمیته امداد گهواره گفت:به تعداد ۲۰ نفر از دانش آموزان ممتاز و کوشا در امر تحصیل به ازای هر نفر مبلغ ۱۲میلیون ریال از طرف خیرین نوع دوست در آغاز سه ماهه دوم سال تحصیلی جاری اهدا گردید.

او ادامه داد:گهواره دارای ۳۲۲ دانش آموز تحت حمایت است که کلیه هزینه‌های تحصیلی این عزیزان تا قبل از آغاز سال تحصیلی به حساب سرپرست آن‌ها واریز گردیده است.

قدمی افزود: از ۳۲۲ دانش آموز تعداد۶۰ نفر آنان ایتام هستند که در طول سال تحصیلی باهمت خیرین گرانسنگ و تلاش مجدانه امدادگران خدوم کمک‌های نقدی و غیر نقدی پراخت شده است.

او  افزود:خیرین سخاوتمند همیشه این نهادرا درامرکمک رسانی به محرومان بخصوص ایتام یاری کرده اند که امیدواریم شاهد حضور بیش از پیش حامیان عزیز و نیک اندیش در این امر خدا پسندانه باشیم.

انتهای  پیام/ز

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.