سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نجات ۴ نفر با تلاش آتش نشانان همدانی

رئیس سازمان آتش نشانی همدان از نجات ۴ نفر با تلاش آتش نشانان این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمد رضا بیاناتی، رئیس سازمان آتش نشانی همدان گفت: طبق اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات دیروز، ۵ عملیات اطفای حریق و ۴ عملیات امداد و نجات و یک مورد عملیات احتیاط حریق حاصل تلاش فرشتگان نجات شهر همدان در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

اوافزود: عملیات‌های انجام شده در این تاریخ ۵ مورد آتش سوزی شامل حریق منزل در شهرک امیرکبیر، حریق موتورسیکلت در مزدقینه، ۲ مورد حریق ضایعات در بلوار چیت سازیان و سعیدیه و نشت سوخت خودرو در کولانج بوده است.

رئیس سازمان آتش نشانی همدان ادامه داد: همچنین ۴ مورد عملیات امداد و نجات شامل ۲ مورد نجات افراد محبوس شده در آسانسور در میدان فلسطین و خیابان مهدیه، نجات افراد محبوس شده در منزل در میرزاده عشقی و مهار حیوانات در شهرک مدنی با همت آتش نشانان به انجام رسید.

بیاناتی با بیان اینکه تنها عملیات احتیاط حریق نیز به دلیل بصدا درآمدن آژیر اعلام حریق بانک در خیابان شریعتی صورت گرفت، گفت: در این عملیات‌ها تعداد ۴ نفر هم نجات یافتند.

او افزود:شهروندان ۴۷۶ بار با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته اند که از این تعداد تماس ۱۰ مورد منجر به عملیات شده، ۱۳ تماس جهت مشاوره و راهنمایی، ۴۷ تماس اشتباه و متاسفانه ۴۰۶ مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.