سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار چرداول بیان کرد؛

عزم دولت برای ریشه کنی بیسوادی در کشور

فرماندار چرداول گفت :عزم دولت برای ریشه کنی بیسوادی در مناطق مختلف جزم شده و آماده هرگونه همکاری با ارگان‌های مربوطه هست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛فتاحی فرماندار چرداول در نشست کارکنان و آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی شهرستان چرداول  بر نقش تاثیر گذار آموزش و پرورش و نهضت سوادآموزی در تعلیم و تربیت افراد جامعه تاکید کرد و گفت:حساسیت شغل معلمی به مراتب بسیار مهمتر از سمت‌های مدیریتی است چرا که همه مدیران و مسئولان پرورش یافته دست معلمان چیره دست و توانا هستند.

او ضمن تقدیر از همه فعالیت کارکنان وآموزش دهندگان نهضت سواد آموزی در سطح شهرستان چرداول بیان کرد:عزم دولت برای ریشه کنی بیسوادی در مناطق مختلف جزم شده وآماده هرگونه همکاری با ارگان‌های مربوطه هست.

زمانی مدیر آموزش وپرورش شهرستان چرداول نیز در این جلسه گزارشی از فعالیت‌های اداره سوادآموزی در یک سال گذشته ارائه و اظهار داشت: با تلاش همکاران اداره سوادآموزی وآموزش دهندگان حجم ابلاغی دوره‌های مختلف سوادآموزی تحکیم وانتقال بطور کامل پوشش داده شده است.

او ادامه داد:در کل استان ۶ مرکزیادگیری محلی غیردولتی فعال است که از این تعداد ۳ مورد درشهرستان چرداول مشغول آموزش به سواد آموزان هستند.

انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.