سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چهار دانشمند ایرانی در جمع پژوهشگران یک درصد جهانی

چهار دانشمند از دانشگاه رازی و اردکان در جمع پژوهشگران یک درصد برتر جهانی قرار گرفتند.

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، فاطمه بهجتی اردکانی، رئیس دانشگاه اردکان با اعلام این خبر و ضمن تبریک به این استاد جوان و با اخلاق و عموم دانشگاهیان گفت: این انتخاب با روش‌شناسی پیشرفته از پایگاه‌های (ESI) و (WOS)، شناسایی و استخراج شده است و براساس اعلام این پایگاه‌ها دکتر رهائی فرد، عضو هیأت علمی دانشگاه توانست در هر دو حوزه کلی و مهندسی نام خود را در این لیست ثبت کند.

وی افزود: معیار انتخاب پایگاه‌های فوق‌الذکر براساس حوزه موضوعی، تعداد کل استناد‌ها در حوزه موضوعی، تعداد مقالات در حوزه موضوعی و تعداد کل مقالات بوده است.


بیشتر بخوانید: 173 دانشمند ایرانی در زمره دانشمندان یک درصد برتر جهان قرار گرفتند


یاسر شهبازی مدیر امور پژوهشی دانشگاه رازی در این خصوص اظهار داشت: براساس اعلام پایگاه استنادی علوم جهان اسلام، دکتر مجتبی شمسی‌پور، دکتر مسعود رحیمی و دکتر سیدسیاوش مدائنی از اعضای هیئت علمی این دانشگاه، در جمع یک درصد پژوهشگران برتر جهان قرار گرفتند.

براساس گزارش اخیر ISC ، آخرین فهرست دانشگاه‌های برتر کشور در میان موثرترین دانشگاه‌های پر استناد برتر دنیا و لیست به روز شده پژوهشگران پراستناد کشور در پایگاه بین المللی کلاریویت آنالتیکس (Essential Science Indicators (WOS-ESI ارائه شده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.