سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هزینه ۷۵ میلیون یورویی بارسلونا در فصل نقل و انتقالات زمستانی

تیم فوتبال بارسلونا برای خرید بازیکنان مورد نیازش در ژانویه ۷۵ میلیون یورو اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از اسپورت اسپانیا، تیم فوتبال بارسلونا ۷۵ میلیون یورو برای خرید بازیکن در نقل و انتقالات زمستانی کنار گذاشته و برای تصمیم گیری در مورد اولویت‌های خود در سال ۲۰۲۰ نشستی برگزار کرده است.

روسای باشگاه توافق کردند که تمرکز اصلی روی بازیکنان زیر ۲۵ سال باشد، زیرا آن‌ها آینده باشگاه هستند، ضمن این که فروش بازیکن می‌تواند پول بیشتری را عاید باشگاه کند.

آینده کوتینیو نیز مورد بحث قرار گرفت، زیرا ماندن طولانی مدت او در بایرن مونیخ بعید به نظر می‌رسد، اما بارسا حاضر نیست به فروش با مبلغی کمتر از ۱۰۰ میلیون یورو فکر کند، رقمی که آن‌ها امیدوارند یک تیم لیگ برتری بتواند تابستان آینده آن را تقبل کند.

خبر دیگر از بارسلونا این است که روز گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه آنخل گومس از بودن در منچستر یونایتد ناراضی است و بارسلونا برای جذب این مهاجم جوان در اولویت نخست قرار دارد. این بازیکن ۱۹ ساله پیش از این که قراردادش در اولدترافورد به پایان برسد، در حال سنجش گزینه‌های خود است.

یونایتد‌ها نمی‌خواهند اتفاقی که برای پوگبا رخ داد تکرار شود. یونایتد اجازه داد پل پوگبا در دوره سر الکس فرگوسن به عنوان بازیکن آزاد تیم را ترک کند، اما مجددا در سال ۲۰۱۶ برای بازگردان این بازیکن ۸۹ میلیون پوند هزینه کرد.


بیشتر بخوانید:ستاره سابق بارسلونا راهی آرژانتین می‌شود


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.